کد خبر 1457254
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
به زودی تکلیف نعمتی و پرسپولیس مشخص می‌شود/ منصرف شدن یحیی یا جدایی از سرخ‌ها؟

پیشکسوت پرسپولیس در قضای مجازی به جدایی سیامک نعمتی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس پس از ۵ سال حضور در جمع سرخ‌ها در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

نعمتی در دو فصل اخیر و بویژه در این فصل اکثر بازی‌های پرسپولیس را از روی نیمکت دنبال کرده و با تصمیم یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها نام نعمتی در لیست خروج نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس قرار گرفته است.

بهترین دوران هافبک پرسپولیس زمان هدایت برانکو ایوانکوویچ جایی که این بازیکن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در مقابل السد قطر موفق به گلزنی شد و تاثیر بزرگی در صعود پرسپولیس به فینال آسیا داشت.

نعمتی از آن دسته بازیکنانی بود که با توجه به پنجره بسته سرخ‌ها در این تیم ماند و پرسپولیس کمک کرد و با سرخ‌ها به ۵ قهرمانی متوالی در لیگ برتر، ۲ قهرمانی در جام حذفی و ۴ قهرمانی در سوپرجام رسید و دو بار هم با پرسپولیس به فینال آسیا رفت.

اکنون رضا جباری، ستاره سابق و پیشکسوت پرسپولیس با اعلام خبر جدایی سیامک نعمتی تصویر جالبی از هافبک سرخ‌ها در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر و برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرده است.

واکنش احساسی یک پرسپولیسی به جدایی نعمتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • A-R IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    سیامک جان من یک پرسپولیسیم. دلم نمیخواست بروی. خیلی دوستت دارم و خواهم داشت. ایشاله دوباره برگردی. محبتهات. مردانگیت. شخصیتت. از یادم نخواهد رفت و در یادم همیشه میمانی. نه یاد من یاد همه پرسپولیسی ها. هرجا میری موفق باشی به غیر از جلو پرسپولیس.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    1 0
    واقعا در حق سیامک ظلم شده بازیکنی که تو سالهای سخت کنار پرسپولیس بوده و جنگیده و اینهمه جام بالای سر برده حیفه که بیرونش کنن و علی نعمتی یا هنانوف و نگه دادرن اقا یحیی یکم منطقی باش ما سیامک و دوست داریم دلش و نشکن ک خدا دلتو میشکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس