تکذیب انتصاب آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید فولاد خوزستان

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه هیچ صحبتی در خصوص حضور مدیرعامل اسبق استقلال در این تیم نشده گفت: رادکیا با قدرت به کار خود ادامه می‌هد و تمرکز ما روی بازی‌های آتی و افتخارآفرینی است.

به گزارش مشرق، آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد در واکنش به اینکه شنیده می‌شود مدیرعامل اسبق آبی‌پوشان تهرانی قرار است در این باشگاه فعالیت کند، تاکید کرد: این مساله به شدت تکذیب می‌شود و قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد.

وی ادامه داد: از آنهایی که چنین خبرهایی را منتشر می‌کنند باید پرسید چرا و با چه هدفی این کار را انجام می‌دهند؟ تمرکز ما در باشگاه فولاد بر روی مسابقات آتی است و باشگاه فولاد در رقابت‌های آسیایی فولاد ایران و نماینده یک کشور است و باید با حفظ تمرکز به فکر موفقیت و افتخارآفرینی باشیم.

او یادآور شد: حمید رادکیا با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و صحبتی در خصوص تغییرات مطرح نبوده است. از رسانه‌های خبری هم درخواست داریم برای پیگیری خبرهای باشگاه به منابع رسمی باشگاه اتکا کنند تا در اطلاع‌رسانی مشکلی به وجود نیاید.

سخنگوی باشگاه فولاد همچنین به سخنان جواد نکونام در نشست خبری خود اشاره کرد و گفت: فولاد نماینده ایران است و از رییس فدراسیون و مهدی تاج به عنوان نفر اول فدراسیون درخواست داریم تا در این راه ما را همراهی کنند تا فولاد بتواند با اقتدار در رقابت‌های آسیایی حاضر و نتایج خوبی را کسب کند تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس