کد خبر 1457450
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
گواردیولا: اگر تیم با من نباشد از سیتی می‌روم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید اگر نتواند به بازیکنان تیمش انگیزه بدهد از این باشگاه خواهد رفت.

به گزارش مشرق، منچسترسیتی که در پنج فصل اخیر چهار بار جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بالای سر برده در حال حاضر پنج امتیاز از آرسنال در صدر جدول عقب است..

سیتیزن‌ها شنبه هفته گذشته در حالی که از یونایتد پیش افتاده بودند با دو گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند در دربی منچستر هم شکست خوردند تا شرایط برای آنها بیش از پیش دشوار شود.

گواردیولا پس از این بازی انتقاد شدیدی از بازیکنان و حتی هواداران تیمش کرد و مدعی شد که شرایط دیگر مانند چند فصل قبل نیست. او حالا می‌گوید اگر قرار باشد تیمش را از دست بدهد، در این باشگاه نخواهد ماند.

سرمربی سیتی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« من چهار قهرمانی متوالی در اسپانیا به دست آوردم و شرایط برای قهرمانی پنجم دیگر مثل قبل نبود. من به اندازه کافی عطش نداشتم و بیش از حد افتخار به دست آورده بودم! رئال مادرید آن سال ما را شکست داد و قهرمان لالیگا شد. من درک می‌کنم بازیکنان چه احساسی دارند اما اینجا هستم تا جلوی چنین اتفاقی را بگیرم.»

او با اشاره به علاقه‌اش برای ادامه کار در سیتی گفت:« رییس باشگاه به خوبی از تلاش من باخبر است. من دوست دارم اینجا باشم، در غیر این صورت قرارداد جدیدی را به امضا نمی‌رساندم اما اگر تیم با من نباشد و آن را هم ببازم یعنی چیز ارزشمندی را از دست دادم. من نمی‌توانم اینجا بمانم.»

گواردیولا با انتقاد از عملکرد بازیکنانش در زمین اضافه کرد:« این باشگاه باید رو به جلو برود. گل‌هایی مانند گل دومی که از منچستریونایتد دریافت کردیم قابل قبول نیستند. هواداران ما خواهان نمایشی مانند نیمه دوم برابر تاتنهام هستند. این کاری است که باید انجام دهیم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس