کد خبر 1457536
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
تقلید یحیی از یحیی؛ جای مجیدی خالی

تیم فوتبال پرسپولیس درست مانند فصل پیش امتیاز جمع‌آوری کرده و این بار در نبود فرهاد مجیدی آنها به جای رتبه‌ی دوم، صدرنشین لیگ برتر هستند.

به گزارش مشرق، ۱۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گذشته و تا به اینجای کار تیم فوتبال پرسپولیس با ۳۵ امتیاز و پنج امتیاز فاصله نسبت به سپاهان، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، صدرنشین است و امید زیادی دارد تا پس از یک دوره وقفه، مجددا قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند.

سرخ‌پوشان تهرانی با هدایت یحیی گل‌محمدی تا به اینجا درست به اندازه‌ همین برهه در لیگ بیست و یکم امتیاز جمع‌آوری کرده‌اند. آنها ۲۱ گل زده و ۶ گل خورده داشته‌اند که این آمار در فصل قبل، ۲۲ گل زده و ۱۰ گل خورده بود. آنها تقریبا به همان تعداد گلزنی کرده‌اند اما از حیث گل دریافتی پیشرفت داشته‌اند و همین مساله کمک کرده تا تفاضل گل‌شان نیز بهبود پیدا کند.

جالب است که فصل قبل شاگردان یحیی گل‌محمدی با وجود داشتن ۳۵ امتیاز، تا پایان هفته‌ی شانزدهم صدرنشین نبودند و با سه امتیاز فاصله نسبت به رقیب سنتی خود استقلال در جایگاه دوم ایستاده بودند. آبی‌پوشان تهرانی با هدایت فرهاد مجیدی نمایشی فوق‌العاده داشتند و با ۲۶ گل زده و ۶ گل خورده اعداد جالبی را به ثبت رسانده بودند.

در این فصل اما مدافع عنوان قهرمانی با هدایت ریکاردو ساپینتو ۲۷ امتیاز اندوخته داشته و ۱۱ امتیاز نسبت به لیگ بیست و یکم کم‌تر به دست آورده است. آنها همچنین با ۱۶ گل زده و ۱۲ گل خورده از منظر گل زده و گل خورده نیز با افتی فاحش مواجه شده‌اند و همین اعداد باعث شده تا این تیم به رده‌ی چهارم سقوط کند.

باید دید در ادامه‌ی راه و در ۱۴ هفته‌ی باقیمانده عاقبت سرخابی‌های پایخت به کجا منجر خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس