.

مجمع فدراسیون بسکتبال در شرایطی برگزار شد که در بخشی از این نشست موضوع گم‌شدن ۷۰ هزار دلار پول باشگاه نفت آبادان مطرح و در خصوص ابهامات آن مسایلی عنوان شد.

به گزارش مشرق، مرتضی سام بوشهری رییس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند و مدیر تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان در سخنانی خطاب به سیدمحمد پولادگر معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از قهرمانی در سال ۱۳۹۷ راهی مسابقات باشگاه‌های آسیا شدیم و در آنجا به مقام سومی دست یافتیم، پاداش تیم سوم از این مسابقات ۱۷۰ هزار دلار جایزه بود که به تیم ما تعلق گرفت اما با توجه به محدودیت‌های موجود قرار شد این مبلغ با کمک فدراسیون به حساب صنعت نفت واریز شود.

وی ادامه داد: این مساله مربوط به دوره قبلی فدراسیون است اما پیگیری‌های ما هنوز به جواب نرسیده، با برخی تمهیدات لازم حدود ۱۰۰ هزار دلار را موفق شدیم دریافت کنیم که به حساب مجموعه نفت واریز و اسناد مالی آن هم موجود است اما در خصوص مابقی مبلغ موفق نبودیم و سئوالات و ابهامات ما بدون پاسخ مانده است.

او خطاب به معاون وزیر ورزش گفت: زمانی که پیگیر این مطالبات بودیم فدراسیون وقت جواب درستی به ما نداد و از طریق کنفدراسیون غرب آسیا پیگیر شدیم که گفتند مبلغ به فدراسیون بسکتبال ایران پرداخت شده است، در پیگیری‌های بعدی مسوولان فدراسیون بسکتبال کشورمان گفتند با مقداری از این پول، توپ خریداری شده اما ما هیچ توپی دریافت نکردیم و حتی ۱۰ توپ برای لیگ خریدیم.

سام بوشهری خاطر نشان کرد: وقتی منافع باشگاه نفت مطرح است نباید دیگران در آن دخل و تصرف داشته باشند ضمن آنکه در مورد خریداری توپ و یا هر مساله دیگری هیچ صحبتی نشده بود و پیگیر هستیم تا این پول کجا و چگونه هزینه شده است. به هرحال ۷۰ هزار دلار گم شده که این مبلغ حق شرکت نفت است و باید پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس