برج مراقبت حزب الله فراتر از دیوار بتنی رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که حزب الله لبنان در واکنش به نصب یک دیوار بتنی بسیار بلند ارتش این رژیم، برج مراقبت ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» با اعلام این خبر افزود که حدود یک ماه پیش ارتش رژیم اسرائیل شروع به ساخت دیوار بلندی در امتداد مرز در نزدیکی شهرک شتولا کرد و حزب‌الله لبنان در واکنش برجی را بنا کرد که به آن اجازه می‌دهد تا آنچه را که در پشت دیوار بتنی بلند است، مشاهده کند.

این روزنامه افزود که ارتش رژیم اسرائیل سال گذشته برای تحکیم خط مرزی بین "روش هانکارا" و "جبل (کوه) دوف" (جبل الروس) بطول بیش از ۱۴۰ کیلومتر پروژه‌ای را آغاز کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت ادامه داد: در حالی که ارتش رژیم اسرائیل در حال ساخت دیوار است، همزمان حزب الله نیز در حال ساخت برج مراقبت است.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه دیروز "صدای چکش‌ها و فریادهای چهار نفر از نیروهای حزب الله در چند متری مرز به وضوح در سراسر شهرک شتولا شنیده می‌شد"، افزود: نیروهای حزب‌الله روی سقف برج مراقبت در حال ساخت در ارتفاع حدود ۱۸ متری کار می‌کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت افزود: چند متر دورتر از آن‌ها در سمت (سرزمین‌های اشغالی)، کامیون‌های سنگین ستون‌های بتنی با ارتفاع حدود هشت متر را تخلیه کردند تا جایگزین سیم خاردارهای قدیمی شود.

«اوری الیاهو» یکی از ساکنان شهرک صهیونیست‌نشین شتولا گفت: چند روز پیش، ما یک کامیون بزرگ دیدیم که یک برج مراقبت در آن قرار داشت و کارگران آن را می‌بستند.

وی افزود: آن‌ها برج‌هایی را در واکنش به دیوارهای بتونی برپا می‌کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش فکور و فانی در خدا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    خدایا! اسرائیل رجس و کودک کُش رو به دست رزمندگان اسلام ناب محمّدی از صفحه روزگار محو کن.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    کارکرد دیوار فرق داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس