داروی تقلبی

دادستان تهران از انهدام باند خانوادگی تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد و قرص‌های روان‌گردان در استان تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، علی صالحی از انهدام باند خانوادگی تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد و قرص‌های روان‌گردان در استان تهران خبر داد و گفت: با رصد و پایش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طی یک عملیات، شبکه گسترده تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد، متادون و مخدر در استان تهران منهدم شد.

دادستان تهران بیان کرد: در این عملیات کارگاه فرآوری داروهای تقلبی ترک اعتیاد شناسایی شد که طی آن بیش از چهار میلیون حبه قرص متادون و مقادیر زیادی شربت تریاک و شربت متادون کشف و ضبط شد.

وی افزود: این شبکه زیرزمینی که در سطح کشور فعالیت داشته است، با استفاده از روش‌های متقلبانه و با همکاری عطاری‌های غیر مجاز داروهای ترک اعتیاد، انواع قرص‌های متادون، شربت تریاک و ده‌ها داروی دیگر که نیاز به تجویز پزشک دارد را به صورت غیر مجاز فروش می‌رساندند.

صالحی اظهار کرد: اقلام مکشوفه به صورت حرفه‌ای بسته‌بندی شده بودند اما حاوی قرص‌ها و شربت‌های غیر مجازی بودند که در صورت مصرف عوارض خطرناکی می‌تواند داشته باشد.

دادستان تهران با اشاره به اینکه داروهای پزشکی صرفاً با تجویز پزشک و داروخانه‌های مجاز باید تهیه شوند، تاکید کرد: در این پرونده همچنین برای عطاری‌های متخلفی که با این شبکه زیرزمینی همکاری داشتند، پرونده قضائی تشکیل شده است.

صالحی در پایان گفت: شش نفر از نفرات اصلی این باند در یک عملیات ضربتی هماهنگ در تهران، شهریار و پاکدشت با دستور مرجع قضائی، دستگیر شدند.

انهدام باند خانوادگی تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس