کد خبر 1458526
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
پاسخ مادریدی‌ها به شایعات سعودی‌ها

روزنامه چاپ مادرید نوشته ستاره کروات در جمع کهکشانی‌ها باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، رسانه اسپانیایی در واکنش به گزارش‌های رسانه‌های سعودی مبنی بر توافق باشگاه النصر عربستان با «لوکا مودریچ»، نوشت کاپیتان تیم ملی کرواسی مادرید را ترک نمی‌کند.

نشریه «الیوم» عربستان مدعی شده النصر با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو با این ستاره ۳۷ ساله به توافق رسیده و بزودی هم‌بازی‌شدن مودریچ با رونالدو رسما اعلام می‌شود.

روزنامه «مارکا» نزدیک به باشگاه رئال مادرید اما با اشاره به درخشش مودریچ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رهبری تیم ملی کرواسی، تأیید کرده پیشنهاد النصر برای فصل آینده به او رسیده و این از آن نوع پینشهاداتی است که نمی‌توان به راحتی رد کرد.

با این حال، مارکا نوشته مودریچ موضع بسیار شفافی درباره این پیشنهاد دارد و نمی‌خواهد فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را در تیم دیگری به غیر از رئال مادرید سپری کند، البته همه‌چیز بستگی به گفت‌وگوی او با «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید دارد.

رسانه اسپانیایی همچنین شایعات مربوط به اینکه رئال مادرید قصد ندارد قرارداد مودریچ را تمدید کند و یا اینکه او با النصر به توافق رسیده را «بی‌اساس» توصیف کرد.

طبق گزارش رسانه‌ها، النصری‌ها پس از کشاندن رونالدو به عربستان با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو در نظر دارند ستاگران پا به سن گذاشته دنیای فوتبال از جمله «سرخیو راموس» و «سرخیو بوسکتس» را نیز به ریاض ببرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس