کد خبر 1458595
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
تبعات مرگ‌آور بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس

دو اتحادیه فعالان صنعت برق و لوله کشی گاز در انگلیس هشدار داده‌اند که افزایش هزینه‌های زندگی در این کشور باعث شده تا مردم به سمت اقدام خطرناک دستکاری در کنتورها بروند.

به گزارش مشرق به نقل از ددلاین نیوز، دو اتحادیه بزرگ فعالان صنعت لوله‌کشی گاز و صنایع برقی انگلیس هشدار داده‌اند که دستکاری غیر قانونی کنتورها توسط مردم در حال به خطر انداختن جان آنها است چرا که توانایی مردم در پرداخت قبوض پایین آمده و آنها هر روز بیش از پیش به سمت اقداماتی برای پایین آوردن هزینه قبوض خود می‌روند.

انجمن فعالان صنایع الکتریکی به نام سلکت و فدراسیون فعالان لوله‌کشی گاز در اسکاتلند و ایرلند شمالی اعلام کرده‌اند که بحران افزایش شدید هزینه‌های زندگی در انگلیس باعث بالا رفتن نگران کننده دستکاری کنتورها توسط مردم و تبعات کشنده آن شده است.

این دو نهاد گفته‌اند هرگونه دستکاری در کنتورهای گاز و برق برای مردم و افراد نزدیک بسیار خطرناک است.

تبعات مرگ‌آور بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس

آلان ویلسون، مدیرعامل سلکت، و فیونا حاجسون، مدیرعامل فدراسیون فعالان لوله‌کشی گاز، طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کرده‌اند در زمانی هستیم که میزان دستکاری کنتورهای برق و گاز از سوی مشترکان با هدف پایین آوردن هزینه قبوض‌شان در حال افزایش است.

آنها می‌گویند دزدیدن انرژی یکی از اقدامات نگران‌کننده و غیر قانونی است و معمولاً با انتشار فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی مورد تشویق و گسترش قرار می‌گیرد اما این اقدامات می‌تواند جان افراد را به خطر انداخته و تبعات مرگ‌آوری را برای مردم بی‌گناه در پی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس