تخلفی دیگر از فدراسیون پرحاشیه؛ از رفیقت چه خبر آقای مدیر؟

یک فدراسیون پرحاشیه رزمی که طی سه سال اخیر همواره با تخلفات و مشکلات خودساخته زیادی مواجه بوده، این‌بار نیز دست‌مایه برنگشتن رفیق آقای مسئول از ایتالیا شده است.

به گزارش مشرق، یکی از سبک‌های این فدراسیون، مهرماه سال جاری با ۱۶ ورزشکار در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کرد. فدراسیون فوق بیش از یکصد سبک را تحت پوشش خود دارد.

یک از مقامات این فدراسیون در اقدامی عجیب نام «رفیق» خود را در بین اعضای تیم اعزامی برای دریافت شورای برون مرزی به وزارت ورزش ارائه می‌دهد که این فرد موفق به دریافت روادید می‌شود.

پس از این مساله، مسئول فوق مدارک و روادید را در اختیار او قرار می‌دهد و این فرد راهی ایتالیا می‌شود و در حالی‌که حدود پنج ماه از پایان مسابقات گذشته، رفیق «نیمه راه» هنوز به ایران بازنگشته است.

انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان، به تخلفات متعدد مسئولان این فدراسیون ورود کرده تا آنها برای اقدامات گذشته و فعلی خود اعم از اعزام بی‌بازگشت این فرد به ایتالیا ، پاسخگو باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • موبین IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    2 0
    اینکه عملا یعنی ارتکاب جرم توسط رئیس فدراسیون
  • ایرانی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    وقتی خانوم نماینده دخترش رو میاره سرکار و بخاطر نشستن پشت میز به عنوان دفتر دار مادرش داره ماهی ۲۷ میلیون تومان حقوق دریافت میکنه از دیگران چه انتظاری دارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس