رئیس سازمان نیروی های مسلح: نیروهای مسلح کشور مقتدر و مستقل هستند

دشمن در اغتشاشات اخیر دنبال دوقطبی سازی در ایران بود و باید جوان امروز را درباره انقلاب و ارزش‌های آن تبیین کنیم و هم مشکلات معیشتی مردم مرتفع شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت : متاسفانه با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین کوتاهی کرده‌ایم و اگر روزی که ایشان خطر شبیخون و ناتوی فرهنگی را متذکر می‌شدند، آگاه‌تر بودیم، اکنون با برخی مشکلات مواجه نمی‌شدیم.

وی ادامه داد: پیکرهای شهدایی که به تازگی در کشور تشییع شدند، در واقع نقش جهاد تبیین را ایفا و بصیرت‌افزایی کردند و انقلابی که با خون شهدا به دست آمده است، در سایه همت و پشتیبانی مردم هرگز تضعیف نخواهد شد و چند مزدور خارج نشین تصور نکنند با تبلیغات واهی می‌توانند در اراده ملت ایران خلل ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر دنبال دوقطبی سازی در ایران بود و باید جوان امروز را درباره انقلاب و ارزش‌های آن تبیین کنیم و هم مشکلات معیشتی مردم مرتفع شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان گفت: امروز اگر جنایت‌های رضاخان و محمدرضای پهلوی را تبیین نکنیم، دیگران برای ما شکلک ساخته و جوانان ما را دچار غفلت از انقلاب خواهند کرد، نیروهای مسلح ما مقتدر و مستقل هستند و مردم آگاه و بصیر نیز از نظام و انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: صیانت از نیروهای مسلح و رفع اطاله دادرسی، افتخار ماست و خوشبختانه آمار پرونده‌های ما کمتر شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت : گذشته مقاومت ثابت کرده است تجهیزات نظامی ما کابوسی برای صهیونیست های غاصب است.

شایان ذکر است در این مراسم نوروزی رئیس سابق سازمان قضایی استان اردبیل گفت : ما امنیت را مدیون نیروهای مسلح هستیم و بر همین مبنا ضمن حفظ اسرار نیروهای مسلح و رعایت شأن، جایگاه، صلابت آنان در سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر حفظ حقوق شهروندی، مقتدرانه از نیروهای مسلح حمایت قضایی می نماییم.

گفتنی است در این مراسم میر علیزاده رئیس جدید سازمان قضایی استان اردبیل اظهار کرد :مهمترین رسالت دستگاه عدالت کیفری و به تبع آن دادسراها و دادگاههای نظامی بعداز تحقق بخشیدن به عدالت در جامعه از طریق رسیدگی به تظلمات و حمایت از بزه دیدگان با رعایت حقوق قانونی آنان در دادسراها و دادگاههای نظامی، پیشگیری از وقوع جرم است که در دنیای امروز یک بحث و متد کاملاً علمی و عقلانی است و البته این موضوع در قانون پیشگیری از وقوع جرم و فرمایشات مقام معظم رهبری متبلور یافته‌است و ما هم به اقتضای شرایط موجود و فراتر از روشهای سنتی و معمول در حوزه های حقوقی و قضایی باید از آخرین فناوری ها در دستگاه عدلیه در راستای مبارزه باجرائم استفاده کنیم.

در پایان این آئین از کریم نوروزی به پاس ۶ سال ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل قدردانی و بهروز میرعلی‌زاده به عنوان رئیس این سازمان معرفی شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تک تیرانداز DE ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 1
    چقدر می ترسید از دو قطبی!! اگر اینجوره خدا بزرگترین دوقطبی ساز دنیا هست چون از اول جامعه رو بین مومنین و مشرکین تقسیم کرد و بعدشم تازه گفت اکثرا مشرک هستن. عرضه مدیریت دو قطبی ندارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس