فتح‌الله‌زاده: یک بازیکن بزرگ جایگزین یزدانی می شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:‌ در روزهای آینده یک بازیکن بزرگ جایگزین سیاوش یزدانی می شود.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه پس از رفع مشکل پنجره نقل و انتقالاتی استقلال طبق با توافق با گابریل پین آیا مشکلی از ناحیه استراماچونی استقلال را تهدید می‌کند، اظهار داشت: چند روز پیش به دوبی مراجعه کرده و با دوستان خوب‌مان که مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات هستند صحبت کردیم مذاکرات خیلی خوبی انجام شد آنها گفتند تاکنون پولی از استقلال دریافت نکرده‌اند در شرایطی که باید یک میلیون درهم به این باشگاه پرداخت می شد.

وی افزود: صحبت‌های خوبی کرده و فرصت گرفتیم تا در اولین فرصت قسط اول را پرداخت کنیم به مدیران الاهلی گفتم دچار مشکلات مالی شده‌ایم که باید پرداخت‌های سنگینی را انجام داده و به همین دلیل هم مذاکرات‌مان خیلی خوب انجام شد و امیدوارم بتوانیم در اولین فرصت قسط اول را پرداخت کنیم.گابریل پین ۵۰ هزار دلار از ما می‌خواست با وی توافق کردیم ۲۵ هزار دلار به آن پرداخت کرده و گفتیم ۲۵ هزار دلار ماه آینده پرداخت می‌کنیم به فیفا اعلام کرد تا پنجره ما باز شود.

فتح‌الله زاده عنوان کرد: بچه‌ها را به ترکیه فرستادم‌. میلیچ خیلی ناراحت بود. چند بار گفتیم پول را فرستاده و پول در حسابت است؛ اما می‌گفت پول به حساب من نیامده و فرستاده نشده است. ناراحت بود و وکیلش اجازه نمی‌داد به ترکیه بیاید. خودم با میلیچ تماس گرفتم و تقاضا کردم به ترکیه بیاید تا نقدی پول را به وی پرداخت کنیم. او هم محبت کرد و این کار را انجام داد.

وی افزود: حامد افضلی و علیرضا بهرامی به ترکیه رفتند و خیلی زحمت کشیدند. در دبی نیز حجت کریمی هماهنگی خوبی با الاهلی انجام داد. دوستان دیگری مثل زمانی هم بودند که به عنوان یک استقلالی خیلی کمک کردند. در یک روز توانستیم پنجره را باز کنیم. از این لحاظ مشکلی نداشتیم. قرار بود یک تا ۲ بازیکن از لیست بیرون بیایند. هواداران بدانند الان پنجره باز است و کارمان را انجام می‌دهیم اما سقف بازیکنان پر است و این موضوع نیز دست من نیست. از قبل پر بوده و تا زمانیکه سقف را خالی نکنیم، نمی‌توانیم بازیکن بگیریم.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: مثل قدیم هم نیست که یک بازیکن را بیرون بگذاریم و بگوییم پولش را می‌دهیم اما سقف را باز کنید. تا وقتی بازیکن با باشگاه توافق نکند و از لیست بیرون نرود، نمی‌توانیم کاری کنیم‌. اکنون پنجره باز است. برخی می‌گویند فلان بازیکن را بیاور و مدام هوادار ما زنگ می‌زند. مشکل بازیکن نداریم. همین الان ۲ بازیکن بسیار سطح بالا در دست دارم.

فتح الله زاده درمورد اینکه چگونه در شرایطی که مرداد رای دادگاه CAS برای پرونده استراماچونی صادر شد، پنجره نقل و انتقالات استقلال در حال حاضر باز است، گفت: اگر به فیفا مراجعه کنید، پنجره ما اکنون باز است و آمدن رای استراماچونی مشکلی برای پنجره استقلال ایجاد نمی‌کند تا زمانیکه پرونده به کمیته وضعیت فیفا برود. الان می‌توانیم بازیکن بگیریم.

وی درخصوص اینکه آیا شایعات مطرح شده نسبت به سیاوش یزدانی برای استقلال محرز شده بود که باشگاه یک طرفه قرارداد این بازیکن را فسخ کرد، توضیح داد: شب گذشته تا ساعت ۱۲ همراه با برخی دوستان منتظر بودیم او به باشگاه بیاید. زمانی آب یک بازیکن با مربی در یک جوی نمی‌رود و این فوتبال حرفه‌ای است. انتظار داشتیم خود یزدانی این کار را بکند و تا آن ساعت ما را معطل کرد. وقتی دیدیم، نمی آید به این دلیل که تا ساعت ۱۲ شب بیشتر فرصت نداشتیم، قراردادش را فسخ کردیم‌ تا جا باز شود. ان‌شاءالله تا ۳_۲ روز آینده یک بازیکن بزرگ به استقلال اضافه می‌شود.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه با فسخ قرارداد آیا باید تا پایان قرارداد تمام حق و حقوق یزدانی را پرداخت کنند، گفت: خیر. شرایط مالی به این شکل نیست. مطابق تعهدی که در قرارداد یزدانی بوده و مفاد آن تقریبا انجام نشده، یک طرفه قرارداد را فسخ کردیم. بحث به فدراسیون فوتبال می‌رود و آنجا رسیدگی می‌شود. اگر محکوم نشدیم، تا همین جایی که دادیم کفایت می‌کند. یزدانی بخشی از تعهد قراردادی‌اش را انجام نداد.

فتح‌الله زاده در گفت و گو با برنامه ورزشگاه درمورد اینکه با خالی شدن لیست استقلال به دلیل فسخ قرارداد یزدانی، یک جای خالی در این تیم ایجاد شده و طبق صحبت‌های خودش با یک بازیکن بزرگ توافق کرده‌اند که به عنوان سهمیه آزاد فیفا جایگزین یزدانی شود، اظهار داشت: گفتم در حال حاضر از لحاظ پنجره نقل و انتقالاتی مشکلی نداریم و بحثی را ابلاغ نکرده‌اند. باید چهار بازیکن را به ساپینتو پیشنهاد بدهیم تا از بین آن‌ها با بازیکنی که به درد استقلال می‌خورد و سرمربی می‌خواهد، قرارداد ببندیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس