حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تعرض و حمله مسلحانه به سفارت کشور جمهوری آذربایجان در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، وحید جلال زاده با محکوم کردن تعرض و حمله مسلحانه صبح امروز جمعه به سفارت کشور جمهوری آذربایجان در تهران اظهار کرد: موضوع حمله و تعرض به سفارت کشور دوست و بردار جمهوری آذربایجان را محکوم کرده و اظهار تاسف خود از فوت یکی از کارمندان سفارت این کشور را نیز ابراز می کنم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در اولین لحظات این حادثه در محل حاضر شده که نشان‌دهنده حساسیت ایران در قبال این تعرض است، افزود: موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است و از دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی کشور می خواهیم تا حصول نتیجه این موضوع را با دقت کامل بررسی کنند تا لطمه ای به روابط حسنه دو کشور وارد نشود.

جلال زاده با تاکید بر اینکه باید اظهارات از سوی مسئولان در قبال این حادثه آگاهانه باشد، عنوان کرد: با اظهارات آگاهانه نباید اجازه بدهیم مخالفان دو کشور به روابط همه جانبه دو کشور لطمه زده و از این موضوع سوءاستفاده کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دقت بر موضع گیری در خصوص این حادثه، افزود: باید سعی کنیم تلخی این حادثه تلخ تر نشده و مخالفان روابط دو کشور از این زمینه سوءاستفاده کنند.

جلال زاده با تسلیت به دولت، مردم و خانواده کارمند فوت شده سفارت جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرد: ابعاد وقوع این حمله در کمیسیون امنیت ملی بررسی می شود.

صبح جمعه (۷ بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    0 0
    برید شفافی اموال ورای های مسئولین رادرسامانه علنی وخوداظهاری برای ازبین رفتن رانت ومجومی بگیری بذارین بریدباسودوام بانکی بجنگید بامالیات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس