کد خبر 1459027
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
بازگشت خودروسازان به جاده بُرد

تیم فوتبال پیکان با برتری یک بر صفر مقابل مس کرمان پس از دو باخت متوالی به جاده بُرد بازگشت.

به گزارش مشرق، امروز جمعه در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دو تیم پیکان و مس کرمان در ورزشگاه ایران‌خودور به مصاف هم رفتند.

قضاوت این مسابقه را علی‌اصغر مومنی با کمک‌های آرمان اسعدی و هیوا بهمنی بر عهده داشتند.

پیکان که با ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد، پس از دو باخت متوالی در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز و عبور از بحران بود، هر چند در سوی دیگر کرمانی‌ها هم در دو بازی اخیرشان دو پیروزی متوالی کسب کرده بودند، به دنبال ادامه این روند بودند تا از رده چهاردهم جدول و منطقه سقوط فرار کنند.

دیدار دو تیم در نیمه اول بیشتر در میانه زمین و سرد دنبال شد و کمتر موقعیت جدی روی دروازه‌های دو تیم به وجود آمد تا مظاهری و شهدادنژاد کمتر به زحمت بیفتند.

بازی در نیمه دوم سرعت بیشتری گرفت و در دقیقه ۷۶ پیکان پس از برخورد توپ با دست بازیکنان مس صاحب یک ضربه پنالتی شد که غلامرضا ثابت ایمانی توپ را برخلاف حرکت شهدادنژاد وارد دروازه مس کرد تا پیکان یک بر صفر جلو بیفتد.

با وجود تلاش مسی‌ها برای جبران گل خورده در ادامه بازی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا پیکان با نتیجه یک بر صفر مس را شکست دهد و پس از دو باخت متوالی به جاده پیروزی برگردد.

پیکان با این برد ۱۹ امتیازی شد و به صورت موقت به رده دهم صعود کرد و مس هم با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

ترکیب پیکان تهران:

محمد رشید مظاهری، میلاد بدرقه، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدعلی کاظمی، امیر طاهر، منصور باقری، مهدی لیموچی، ابراهیم صالحی و محمد لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، محمد ستاری، علی تهامی، محمد صبوری، احمد نصیری، میلاد خدایی، علیرضا قادری نژاد، حسن مرادی فرد، امین کاظمیان، عارف رستمی و محمد قاسمی نژاد

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس