سه امتیاز ارزشمند برای شاگردان رحمتی

نیوم اراک در دیدار خانگی برابر صنعت نفت آبادان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، امروز جمعه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان ورزشگاه امام خمینی(ره) ارک به مصاف هم رفتند.

قضاوت این مسابقه را کوپال ناظمی با کمک‌‎های حسن انتظاری و احد سلطانی بر عهده داشتند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که آلومینیوم با ۲۱ امتیاز در رده هشتم و صنعت نفت با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم و ماقبل آخر جدول رده‌بندی قرار داشت. آبادانی‌ها در ۵ بازی اخیر ۳ باخت و دو مساوی کسب کرده‌اند تا با قرار گرفتن در رده ماقبل آخر یکی از گزینه‌های سقوط باشند.

آلومینیوم در شروع مسابقه نمایش بهتری داشت و شاگردان سید مهدی رحمتی با یک فوتبال هجومی در زمین صنعت نفت آبادان به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند و فشار آلومینیوم در دقیقه ۲۴ به نتیجه رسید. پس از کرنر ارسالی آلومینیوم، دروازه ‌بان صنعنت نفت روی محمدرضا آزادی مرتکب خطا شد تا ناظمی در سوتش به نشانه پنالتی بدمد. آزادی در ادامه پشت توپ قرار گرفت و گل اول آلومینیوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا این تیم یک بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه صنعت نفت سعی در جبران گل خورده داشت اما حملات طلایی‌پوشان نتیجه‌ای در برنداشت و در دقیقه ۴۵ آلومینیوم روی یک ضد حمله سریع به گل دوم هم رسید. پاس آزادی در میانه زمین به هانسل زاپاتا رسید و این بازیکن که تنها یک مدافع را پیش رو داشت، پس از جا گذشتن مدافع صنعت نفت، توپ را وارد دروازه گروسیان کرد تا آلومینیوم دو بر صفر مقابل صنعنت نفت آبادان پیش بیفتد.

نیمه دوم با حملات صنعت نفت شروع شد و در دقیقه ۵۰ این تیم با خطابی جهان‌کهن روی ممی‌زاده صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه طالب ریکانی را پورحمیدی مهار کرد تا دروازه اراکی‌ها همچنان بسته بماند.

در دقیقه ۵۵ سرانجام صنعت نفت توسط میثم تهدیست به گل رسید و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نتیجه بازی ۲ بر یک شود. بازیکنان آلومینیوم به شدت به این گل اعتراض داشتند و معتقد بودند تهی‌دست با دست توپ را وارد دروازه کرده است اما ناظمی در نهایت این گل را پذیرفت.

در ادامه در حالی که آبادانی‌ها به دنبال گل مساوی بودند اما این آلومینیوم بود که در دقیقه ۸۳ توسط آزادی به گل سوم رسید تا این بازی در نهایت با برتری ۳ بر یک آلومینیوم اراک برابر صنعنت نفت آبادان به پایان برسد.

آلومینیوم با این برد ۲۴ امتیازی شد و با صورت موقت به رده پنجم جدول صعود کرد، صنعت نفت هم ۱۱ امتیازی در رده پانزدهم باقی ماند تا به سقوط نزدیک‌تر شود.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، علیرضا نقی زاده، سیدمهران موسوی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، امین جهان کهن، احسان حسینی، اسماعیل شریفات، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی

سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان،محمد طیبی، میثم تهی دست؛ حسین ساکی، فردین یوسفی، سباستین گراردو پیریز، حسین سنگرگیر، طالب ریکانی، محمدرضا جلیل مزهر، محمد قنبری و حکیم نصاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس