رکورد خارق‌العاده آلوز در تراکتور/ اسدی مدعی جدید کفش طلا

رضا اسدی بازیکن تراکتور با هت‌تریک در دیدار مقابل ذوب‌آهن در جمع مدعیان کفش طلای لیگ برتر قرار گرفت. ریکاردو آلوز نیز همچنان رکورد خارق‌العاده پاس گل‌هایش را افزایش می‌دهد.

به گزارش مشرق، امروز جمعه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تراکتور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان موفق شد مقابل ذوب‌آهن به برتری خارج از خانه سه بر یک دست یابد.

رکورد خارق‌العاده آلوز در تراکتور/ اسدی مدعی جدید کفش طلا

رضا اسدی هر سه گل میهمان را به ارمغان آورد تا با ۶ گل به همراه محمد عباس‌زاده دیگر بازیکن این تیم و یورگن لوکادیا که از پرسپولیس جدا شده، در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

اسدی سال‌ها در پست هافبک دفاعی و میانی به میدان می‌رفت اما پس از مصدومیت عباس‌زاده، خمس سرمربی خوش‌فکر تراکتور اسدی را به خط حمله برد تا درخشش وی آغاز شود.

رکورد خارق‌العاده آلوز در تراکتور/ اسدی مدعی جدید کفش طلا

همچنین در این دیدار، ریکاردو آلوز هافبک توانمند تراکتور دو پاس گل طلایی دیگر داد تا جمع پاس گل‌هایش به عدد ۱۰ برسد. او کم کم در حال رقم زدن یک رکورد عجیب در فوتبال ایران است.

در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر فوتبال بعد از آلوز که مقتدرانه صدرنشین است، مهدی ترابی از پرسپولیس و فرشاد احمدزاده از سپاهان با ۵ پاس گل در رتبه دوم قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
    1 0
    این آلوز یه نابغه است. یک مهندس دقیق و موشک انداز خیره ای است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس