کد خبر 1459138
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
قتل

درگیری خونبار بین مهمانان جشن تولد مختلط در حالی با یک کشته و ۴ مجروح به پایان رسید که پسری پس از مصرف مشروبات الکلی قصد تعرض شیطانی به دختر جوانی را داشت!

به گزارش مشرق، جوان ۲۶ ساله ای که پنجم بهمن ۱۳۷۵ بر تارک شناسنامه اش نقش بسته بود تا روز تولد او را در گذر زمان یادآوری کند، شب جمعه گذشته دوستانش را به مهمانی جشنی فراخواند تا در غیاب اعضای خانواده اش به رقص و شادمانی بپردازند. او مقدمات جشن تولد را با سفارش کیکی سیاه رنگ آغاز کرد و با نصب بادکنک های مشکی، منزل را آراست و میز پذیرایی رابا میوه و شیرینی تزیین کرد اما طولی نکشید که بطری های مشروبات الکلی هم در کنار تنقلات و بطری های دلستر و نوشابه خودنمایی کرد. حالا دیگر بلندگوهای رقص نوردار هم آهنگ های شیطانی و مستی می نواختند تا این که مهمانان یکی پس از دیگری قدم در خانه ای گذاشتند که بوی خون گرفته بود. عقربه های ساعت نیمه شب گذشته را به بامداد گره می زدند که فضای مختلط جشن تولد با صدای موسیقی و عربده کشی های برخی مهمانانی در هم آمیخت که هنوز مشغول پایکوبی بودند و استکان های شراب را سر می کشیدند. در این میان اما «محسن –گ» حالت مستی به خود گرفت و چنین وانمود کرد که دیگر حال طبیعی ندارد و از خود بی خود شده است!

او در همین شرایط ناگهان دست دختر جوانی را گرفت تا او را به درون اتاق بکشاند اما برادر او به همراه حسن (میزبان) و برخی دیگر از مهمانان تلاش می کردند تا دختر جوان را از چنگال «محسن» برهانند! ولی او کنار در اتاق ایستاد و در حالی که دشنه ای را از غلاف کمر بیرون کشیده بود، در هوا چرخاند تا با ترساندن مهمانان، دختر را به درون اتاق ببرد. لحظاتی بعد همه چیز به هم ریخت و رقص مرگ با آهنگ شیطانی همراه شد به گونه ای که درگیری وحشتناکی میان مهمانان رخ داد و تیغه های تبر و خنجر و دشنه خودنمایی کرد.

«محسن» هم که با رفتارهای دلهره آورش دسته دشنه را محکم می فشرد ناگهان ضرباتی را بر پیکر افرادی فرود می آورد که مقابلش قرار می گرفتند به طوری که برخی از شاهدان عینی مدعی هستند که او برادرش «کاظم» را نیز با همین دشنه زخمی کرد اما در حالی که بسیاری از مهمانان جشن تولد خونین به همراه دو تن دیگر از مجروحان متواری شده بودند، در و دیوار و فرش های پذیرایی رنگ خون گرفت. در این میان جوان ۳۰ ساله ای که دشنه ای شبیه دشنه «محسن» لابه لای استخوان های قفسه سینه اش باقی مانده بود، از شدت درد به خود می پیچید، خون زیادی نیز از شانه زخمی اش بیرون می زد که میزبان و تعداد دیگری از مهمانان تصمیم گرفتند او و دو مجروح را به مرکز درمانی برسانند.

رقص مرگ با آهنگ شیطانی +عکس

دقایقی بعد در حالی که هنوز کیک سیاه جشن تولد در یخچال منزل مانده و بوی مشروبات الکلی در فضای اتاق پراید پیچیده بود، راننده پراید از بولوار شهید فلاحی ۷ به سمت بیمارستان طالقانی به راه افتاد. آن ها مجروحان را به اورژانس بیمارستان رساندند و خودشان در حالی از مرکز درمانی فرار کردند که کف پوش های صندلی عقب پراید پر از خون شده بود.

کادر درمانی بیمارستان بلافاصله به سراغ مجروحان رفتند اما «علی – س» (مجروحی که دشنه در سینه اش باقی مانده بود) بر اثر شدت خون ریزی و عوارض ناشی از اصابت ضربات دشنه به ناحیه کتف و سینه جان سپرد. دقایقی بعد ماجرای قتل جوان ۳۰ ساله به پلیس گزارش شد و بدین ترتیب سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد) در همان ساعات اولیه بامداد به همراه گروهی از عوامل انتظامی به طرف بیمارستان حرکت کرد. آن ها با تایید ماجرای جنایت، بلافاصله موضوع را به قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) اطلاع دادند.

طولی نکشید که مقام قضایی نیز عازم بیمارستان طالقانی شد و بدین ترتیب تحقیقات پلیسی در حالی با دستورات محرمانه قاضی ویژه قتل عمد دامنه گسترده‌تری یافت که گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی هم در مرکز درمانی حضور داشتند. مجروح این حادثه خونین که رقص مرگ با آهنگ شیطانی را رقم زده بود ابتدا سعی کرد با داستان سرایی های ساختگی حقیقت ماجرا را پنهان کند. او مدعی شد که اصلا هنگام درگیری مرگبار در میان مهمانان حضور نداشته است و با ناله های دردناک خود را یکی از قربانیان این ماجرای وحشتناک نشان می داد.

در همین حال قاضی دکتر صفری به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم بولوار شهید فلاحی در منطقه قاسم آباد شد و صحنه وقوع این درگیری مرگبار را از زیر دوربین نگاهش گذراند.

با آن که مجروحان حادثه در بیمارستان تعداد مهمانان را کمتر از ۱۰ نفر ذکر می کردند اما تعداد ظرف و ظروف و حتی مقدار شیرینی و میوه های باقی مانده در منزل حکایت از آن داشت که مهمانان این جشن تولد مختلط بیشتر از ۲۰ نفر بوده اند.

بهنگامی که بررسی های ریزبینانه قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در محل وقوع جنایت به سرنخ هایی از چگونگی وقوع این جنایت هولناک رسید، دستور بازداشت «محسن» (متهم به قتل) به همراه حسن (میزبان مجروح) و کاظم (برادر محسن) صادر شد و آن ها در حالی به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شدند که پزشکان بیمارستان مهر ترخیص را بر پرونده درمانی آن ها نقش زدند.

با آن که تحقیقات شبانه عوامل انتظامی کلانتری قاسم آباد مشهد برای دستگیری برخی دیگر از مهمانان این جشن مرگبار آغاز شده بود، متهم اصلی پرونده مقابل سروان اسماعیل عظیمی مقدم نشست تا به سوالات افسر پرونده درباره این جنایت تکان دهنده پاسخ دهد. از سوی دیگر با راهنمایی و هدایت های قاضی ویژه قتل عمد مشهد، دو تن از مهمانان فراری که خود را در آستانه دستگیری می دیدند، تسلیم قانون شدند و راز این درگیری وحشتناک را فاش کردند.

در همین حال «محسن» نیز لب به اعتراف گشود و به مجروح کردن برادر خودش هم اقرار کرد. تحقیقات بیشتر درباره ادعاهای متهمان همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    77 3
    همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. ای کاش اصلا به این جور مراسم ها نمیرفتن. پناه بر خدا
    • محمد IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      5 2
      بازهم مشهد و بلوار فلاحي و خراسان
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      23 5
      شراب و بی نمازی باعث و بانی همه این بدبختیاس. هرکه بی نماز شد، همه غلطی خواهد کرد. از شیطان هم پستتر میشه چون: شیطان هزار بار به زبی نماز کو سجده بر آدم و این برخدا نکرد...
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      3 0
      به جهنم
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      2 2
      اصلا دیگه مشهد قطبی شده توی جرم و جنایت و قتل و تجاوز قربان امام رضا برم ولی اوضاع شهرش خیلی خرابه مسئولین عزیز فعلا به فرستادن پیامک بی حجابی پشت فرمون ادامه بدن،بقیه مسائل رو فراموش کنن
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    75 7
    عاقبت یه جوان انقلابی میشه شهید حججی. عاقبت یه جوان دیگه هم میشه تجاوز به دختر پس از مشروب الکلی.پناه بر خدا
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      18 5
      این هم از نتایج زن زندگی آزادی
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 43
    قاسم آباد برای همیشه قله می ماند
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      37 4
      آره ارواح عمه ات . چند روز پیش هم تو قاسم اباد ، دو تا پسر کودک مدرسه ای توسط ماشین تصادف کردند و مردند . قاسم آباد یکی از مکانهای جرم خیز مشهد است و پرچم شرمندگی اش همیشه بالا است .
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    82 11
    بی شرفی تا چه حد که خواهرت ببری جلوی چشم نامحرم نمایش بدی نوش جانتون طرفداران زن ...ازادی
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      13 0
      خوشحالی نداره، ولی این نتیجه تلخ برهنگی ناموسه...چه جلوی محرمش، چه پشت محرمش.
    • ناشناس IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      3 15
      برادر دختره که نبوده منظورشون برادر قاتل بود
    • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      2 6
      وقتی لق لقه حاجی پوشش موی سر می شود همین است- عرض کردم لایه زیرین جامعه را دریابید که با نسلی وقیح و بی شرم مواجه نشویم!
    • نازنین IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      3 1
      درست متنو بخون پسره که قاتله با برادرش رفته مهمونی که برادرش رو هم زخمی کرده ،
  • سید IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    58 5
    فقط می توان گفت به درک اسفل السافلین! از بابت مرگ هر یک از این نادانان ابدا متأسف نیستیم! البته بابت هدر رفتن هزینه هایی که از این ملت برای بزرگ شدن هیکل این اراذل شده است تأسف می خوریم! هرچه از این وحوش کمتر شوند برای دیگران بهتر است!
    • SE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      20 2
      صدتا لایک داری ولی بیشتر از یکی نمیشه
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    54 1
    از کوزه همان تراود که در اوست.
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    15 0
    متاسفانه
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    24 1
    الله الله
  • CN ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    45 0
    باید اینگونه اخبار شرم آور را به بهترین شکل و نویسندگان حرفه‌ای گزارش داد تا اثر عبرت آموز برای جوانان بی‌غیرت و بی دین شده داشته باشد
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      5 0
      موافقم من الان این متن رو دوبار خوندم تا متوجه بشم چی بود قضیه، خیلی نگارش متن بد بود
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    49 3
    زن زندگی آزادی بعلاوه مشروب و هرزگی مساویست با قتل و تباهی
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    17 3
    به جرات می‌شود گفت این جنایت برازنده ی کشور نیست .
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 1
    بچه خلویی ها هم مگه از این جشن ها میگیرن تو رو خدا نگاه یخچال و قوطی ههای مشروبشون بکنید
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    52 0
    دیشب تو بزرگراه هفت باغ چند تا غرتی مست بودن یا نئشه با ماشین های مدل بالا راه را بند آورده بودن خدا شاهد یکیشون ماشین صفر بود بغلش داغون کرده بود ماتمی نداشت ۵۰۰ میلیون حداقل قیمتش بود.امان از پول بی زحمت دلشون نسوخته.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      6 0
      بعد میگن اینها غم کار دارند.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      بعد میگن اینا بدلیل فقر و نابسامانی اقتصادی اغتشاش کردن
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    33 0
    گناه=>آسیب به خود
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    8 1
    نتیجه شعار زن زندگی ازادی
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    گناه یعنی آسیب به انسان، و خدای عالم همشو میشناسه هم آسیب به روح که درصورت جبران نشدن تا ابد همراهمون هست هم آسیب به جسم دنیایی، و به قول یکی، خدا به گناه نکردن ما نیاز نداره، ما به گناه نکردن نیاز داریم چون از آسیب دیدن فراری ایم. در واقع خدا میگه هرکی به خودش آسیب نزنه بهش ثواب و جایزه میدم :)
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      عالی بود
  • ایرانی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    6 3
    این ادامه زن زندگی ازادیه بله شعار خودتونه ..بی بندو باری فحشا
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 4
    شما فکر کن پسرا همینطوری یه دختر میبینن جوگیر میشن وهمه کار میکنن وای به حال اینا که مست هم بودن چندتا دختر لخت هم دوروبرشون بوده بایدمیذاشتین همه شون همدیگه رو لت وپارکنن
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      8 0
      پسرا؟! شاید پسرای دور و برت این طوری که تعریف کردی باشن، اما پسرانی هم بودن و هستن که از پای سفره عقد پا میشن مستقیم میرن جهاد که بعضی از دخترا در مخیله‌شون هم نمی‌گنجه اصلا ماجرا چیه. گفتم که در جریان باشی
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      2 0
      پسرا؟! شاید پسرای دور و برت این طوری که تعریف کردی باشن، اما پسرانی هم بودن و هستن که از پای سفره عقد پا میشن مستقیم میرن جهاد که بعضی از دخترا در مخیله‌شون هم نمی‌گنجه اصلا ماجرا چی بود! گفتم که در جریان باشی
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    4 0
    فقط باید گفت به جهنم جمع یه مشتی گراز سگ
  • محمدایوب IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 1
    درود بر قوه قضاییه که اوباش وارازل ودزدان وعرق خورها وزنا کاران محترم ونامشان را همیشه مخفف برده تا مبادا این محترمان شناخته شوند تا برای کارهای بعدی
  • FR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 3
    بیش از ۴۵ سال است که در اروپا هستم و هرگز کیک سیاه ندیدم خاک بر سر رئسای جمهوری مثل رفسنجانی و روحانی!
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      6 1
      در این خاک بر سر روسای جمهور اصلاح طلب رو راست میگی ولی این کیک در اروپا به نام بلک فارست (جنگل سیاه) مشهور است غربزده های ایران هم کپی برداری میکنن از اونا
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    این اخبار حوادث نویس معروف و خوش قلم مشهدی کیه ابروی ما مشهدیا رو برده. هر چی حوادث میخونم با قلم قشنگی فقط از حوادث مشهد نوشته شده. گویا بقیه جاها حوادث نداره. مشهد از بقیه جاهای ایران بهتر و بهنجار نباشه بدتر نیست.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 0
    اینها همان چشم ودل سیر؟!!!!ها هستن همانها که دلشون پاکه حتی اگه دستشون قمه باشه و قاتل و متجاوز باشن. ببینیم بازم سلبریتی ها هشتک اعدام نکنین راه میندازن یا میگن عادیه me too
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    4 0
    زن،هرزگی،بردگی مرد،بی غیرتی،بی عرضگی
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    برای دختر هرزه پوش و آرزوهاش برای دختری که آرزو داشت یه نر بود ولی موقع پارتی ها ، لخت و عور بود
  • ابراهیم IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    و این چنین هستش عاقبت کسانی که از هوی و هوس خودشون پیروی می کنند.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 1
    لابد اون پسره موقع بردن دختر به اتاق زمزمه می کرد برای دختر لخت و عور آماده برای مرد مستی آزادی برای زایمان تو پارتی
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    اى فرزندان آدم مگر با شما عهد نكرده بودم كه شيطان را مپرستيد زيرا وى دشمن آشكار شماست و اينكه مرا بپرستيد اين است راه راست
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    15 0
    اى فرزندان آدم مگر با شما عهد نكرده بودم كه شيطان را مپرستيد زيرا وى دشمن آشكار شماست و اينكه مرا بپرستيد اين است راه راست
  • BE ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 0
    یک مشت بوزینه ببخشید پستتر از بوزینه.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    یعنی یک مرد هواپرست میتونه بخاطر شهوت آدم بکُشه ! قابل توجه دختران ! از این افراد دوری کنید
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 0
    ماهواره خوب داره جوانان را منحرف میکنه
  • محسن IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    خدا بداد برسه مشهد مقدس اینجور حوادث به کجا چنین شتابان ژن پیکان فساد و فحشا دیگه چی شرم باد بر فاسدان حشا
  • فردین FR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    اینها از بازماندگان قوم لوط هستند.
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    طرف مست باشه و بزن و برقص مختلط معلومه که دیگه جنون شهوت می‌گیرتش کیکش هم همچین سیاه نبود اگر مسئولین و مردم بیشتر هم و غم خودشون میزاشتند روی ازدواج وتشکیل خانواده جوان ها همه کارهای مملکت روی ریل اصلاح قرار می گرفت همونطور که الان شیطان در دنیا همه هم و غم ش رو گذاشته روی از بین بردن مفهومی به نام خانواده سالم تا انسان رو نابود کنه
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    چرا در مشهد جرم و جنایت اینقدر زیاده؟ اصلا احساس امنیت نمیکنم که با خانواده به مشهد سفر کنیم
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 12
    اگه تفریحات مختلفی در مملکت باشه جوونا نمیرن توی سوراخ تا مشروب بخورن متاسفانه تعداد تفریحات سالم در مملکت کمه
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      16 0
      چرت نگو این پارتی و شرابخواری اصلش از همان ممالکی است که تفریح توش موج میزنه. ریشه این عمل به خاطر نقصان عقل و دینه نه تفریح والا دهه 60 تفریح زیر صفر بود ولی از این خبرا نبود
    • علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      10 1
      سلام .مگر نیست .چرا کورید .اینهمه مجلس مولودی میزارن .مگه جشن باید همراه کثافت کاری باشه .گناه باشه .وقتی مال حروم بخورن میشن این .وقتی هوسبازن میشن این .تقصیر خودشونه .خدا خودش خودمون و فرزاندانمون رو از بلایای آخرالزمان حفظمون کنه .
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      7 2
      یا قصد انحراف جامعه رو داری، یا جز تکرار بلغورات بغل‌دستی‌هات هنر دیگری نداری. اگر تفریحات بود! علت گناه، بی‌عقلیه نه تفریح. بی‌عقلی هم حاصل سرکشی در برابر خدا و گناه است. تفریح نباشه خب تفریح نیست. میشینی فکر می‌کنی یا استراحت می‌کنی. به خودت ضربه نمی‌زنی! ثانیا کدوم بزغاله‌ای بهت گفته تفریح نیست؟! این همه پارک برای چریدن هست. انواع فیلم‌های زباله هست. اینا تفریح مضر. تفریح خوب می‌خواهید نماز و قرآن و دعا و مناجات. بی‌نهایت برابر مسخره‌بازی این قشر آرامش و هیجان داره. منتهی وقتی سیم‌تون وصل نباشه و ادا در بیارید معلومه که شارژ نمیشید! شما نماز رو برای خدا بخونی، قرآن و دعا رو با توجه بخونی، به قدرت خالق هستی فکر کنی از هر چی تولده حالت به هم میخوره. دیگه چه بهونه‌ای دارید؟!
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      5 0
      خوردن نجاست مگه تفریحه؟! یعنی اگه تفریح نبود مدفوع میخورید؟! شراب که هم نجسه و هم خل کننده که مدفوع خل کننده هم نیست. اگر فکر کنید و پرده‌های جلوی چشم و گوش‌تون که شیطان انداخته کنار بزنید، خواهید دید که همه گناهان، حال به هم‌زن و احمقانه بودن. فقط شیطان زینت داده بودش. مثل عجوزه‌ای که در قالب عروسی جوان به ذهن بیاد
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 8
    من 10 سال پیش در قاسم آباد یک زن صیغه ایی داشتم سرم کلاه گذاشت 50 میلیون پولمو خورد.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      9 0
      افتخاراتت رو می‌نویسی؟!!!
    • صابر انصاری IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      9 0
      واقعا که مایه افتخار هستی و باید مدال بهت داد. آدرس بده عکسی باهات بندازم
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 1
    شهر مشهد شده پر از جنایت و جرم و قاچاق جیب بری و کلاه گذاری.. یه فکری بکنید..همه میگن مشهد چه شهر بدی شده آدم احساس امنیت نداره
  • ناشناس IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    9 0
    همه این جنایت ها در اثر مصرف مواد الکلی است که متاسفانه در بین جوانان رایج است .
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    14 0
    اگر همین میهمانی را پلیس ورود کرده بود و همه را بازداشت می کرد اونوقت طرفداران حقوق بشر از سراسر دنیا ناله میکردن
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    22 1
    عاقبت انقلاب فواحش همین است و بس؛
  • یا علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    57 0
    نتیجه بی دینی و الگو گرفتن از دشمنان خدا
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 3
    به نظر بنده جای تعجب نیست؛ وقتی خواهرت رو در مقابل چشم عده‌ای جوان هرزه، به نمایش میذاری باید منتظر چنین عواقبی هم باشی. کسانی که علت تاکید اسلام عزیز به حیا و عفت و حجاب را نمی‌دانند به اینگونه حوادث، توجه کنند.
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 0
    عاقبت پیروان مصی علینژاد بدبختی و فلاکت و جهنم
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    کاش همشون همدیگه را به درک واصل کرده بودن!
  • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    واقعا متاسف شدم اما با توجه به اینکه اینگونه اتفاقات داره فراوانی پیدا میکنه ای کاش موسسات مرتبط و حتی صداوسیما فیلمهایی در این رابطه بسازن
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    6 0
    نتیجه تبلتی کردن دانش آموز ها همین می شود
  • صابر انصاری IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    17 0
    به درک واصل شدن این وحوش ها جای خوشحالی داره. بذارین زمین از لوث این گونه آدم نماهای حیوان صفت پاک بشه
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    21 0
    هر کس از آیین و روش خدا رویگردان شود، زندگی اش دچار سختی و فشار خواهد شد.
  • ناشناس IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    باز هم مشهد!!! واقعا چراااااا؟
  • نیما IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    اگر می خواهید قاتل آدم کش از اهل جهنم باشید مشروبات الکی بخورید تا آنجا که می توانید
  • نیما IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    اگر می خواهید قاتل آدم کش از اهل جهنم باشید مشروبات الکی بخورید تا آنجا که می توانید
  • نیما IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    اگر می خواهید قاتل آدم کش از اهل جهنم باشید مشروبات الکی بخورید تا آنجا که می توانید
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 1
    وای، چقدر مشروبات الکلی پلید و بد است. من متنبه شدم. خیلی تاثیر گذار بود! اصلا درد اقتصادی و دو ماه مازوت سوزی یادم رفت. مرسی که مشرق این همه روشن فکره و مشکلات اصلی جامعه رو می بینه
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 0
    خدا به پدر ومادرشون صبر بده
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    2 0
    به نظر من هیچ کدومشون نمیخواستن این اتفاقات بیفته وعوض قضاوت کردن بیجا بهتره احساس همدردی کنیم یک تصمیم اشتباه موجب این اتفاقات شده وبهتره ما مواظب کوچکترامون باشیم واهمیت بیشتری بهشون بدیم ونگذاریم کمبودی توی زندگی داشته باشن تا به این جمعها وارد بشن.هیچ کدومشون بچه های بدی نبودن و بارهاو بارها شاهد این اتفاقات در جای جای دنیا بودیم من ازطرف تمام ایران به بازماندگان این حادثه تسلیت عرض میکنم. التماس دعا برای تمام جوانان ایران.یاحق
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    2 0
    چقدر الکل بده
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    برادر خودش رو هم با چاقو زده معلوم میشه هیچی حالیش نمیشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس