نتانیاهو: شاهد بدترین حمله در چند سال اخیر بودیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت طلبانه شب گذشته یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی گفت که این بدترین حمله در طول چند سال اخیر بوده است.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» در اولین واکنش خود به عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی که منجر به کشته شدن ۷ صهیونیست و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر شد، گفت: بعد از جلسه با دستگاه های امنیتی، تصمیمات فوری در این رابطه اتخاذ کردیم. این تصمیمات را در جلسه امروز (شنبه) کابینه مطرح خواهیم کرد تا تصویب شود.

این جوان فلسطینی به نام «خیری علقم» شب گذشته با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

رادیو صهیونیستی «کول براما» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که مجری عملیات قدس هنگام تیراندازی فریاد «جنین» سرداده بود.

نتانیاهو در ادامه واکنش خود به این عملیات شهادت طلبانه افزود: ما نیاز به اتخاذ تصمیم همراه با آرامش داریم. ارتش، پلیس ‌و نیروهای امنیتی بر اساس دستورات کابینه اقدام خواهند کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عین حال به تاثیرگذاری عملیات شهادت طلبانه قدس اذعان کرد و گفت: شاهد بدترین حمله در چند سال اخیر بودیم.

نتانیاهو همچنین شب گذشته نیز در محل عملیات استشهادی قدس حاضر شد و با چهره های مغموم گفت: عملیات‌های انفرادی (فلسطینی ها علیه صهیونیست ها) چیزی است که نهادهای امنیتی را بیشتر نگران می‌کند.

بر اساس این گزارش، شبکه ۱۲ صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که کابینه این رژیم امروز (شنبه) جلسه ای برگزار خواهد کرد.

پس از عملیات استشهادی قدس، برخی از رسانه‌های صهیونیستی با حمله به وزیر امنیت داخلی این رژیم، اقدامات تحریک آمیز او را مسبب افزایش تنش‌ها در فلسطین اشغالی و عملیات جمعه شب در قدس دانستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به همه نیروهای نظامی این رژیم دستور آماده باش داده و خواسته تا نیروهای نظامی از شهرک‌های صهیونیستی محافظت کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    6 0
    مردک احمق دلش را به شهادت مدافعان امنیت در ایران و زائران شاه چراغ برای سقوط جمهوری اسلامی خوش کرده بود! اما چه می اندیشید و چه شد!!!!
  • سید IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    و البته یک حمله سبک و دم دستی در مقابل حملات سال های آینده!!!
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    بدترین از این هم میشه. فقط اندکی صبر سحر نزدیک است.ان شالله
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 2
    مرگ بر تروریست
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 0
    ای خبیث دوره بزن در رو تمام شد باید تقاص پس بدین. البته فعلا این بسیار ناچیز هست
  • علی افصحی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    و ما هم شاهد بد ترین حملات طی هفت دهه مستمر علیه مردم فلسطین و نیز اشعال گسترده سرزمین های اسلامی بوده و ترور ، ناامنی و خرابکاری وسیع در غرب آسیا و به ویژه ایران اسلامی از جانب رژیم صهیونیستی بوده و هستیم. ترور دانشمندان ایرانی ، خرابکاری در تاسیسات صنعتی و هسته ای، جاسوسی و استخدام اراذل و اوباش برای آشوب های سفارشی ! از این ها گذشته تهدید پشت تهدید که مراکز هسته ای ایران را می زنیم و علیه ایران وارد جنگ می شویم هزار خالی بندی تهدیدی دیگر! گفته شده چیزی که عوض دارد گله ندارد. همان طور که امام خامنه‌ای فرموده اند «دوران بزن در رویی گذشته است یکی بزنید ده تا می خورید»این فرمایش حضرت آقا نه فقط برای تهدید علیه ایران اسلامی است بلکه هر تهدیدی که در غرب آسیا باشد است از جانب رژیم صهیونیستی یا غرب وحشی و با شیطان بزرگ آمریکا! فرقی نمی کند. چرا که امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود «من سل السیف العدوان قتل به » هرکسی شمشیر دشمنی بکشد با همان شمشیر کشته می شود » رژیم صهیونیستی از ابتدا با شمشیر دشمنی دشمنان خود را در منطقه جا کرده و قطعا با شمشیر رزمندگان دلاور اسلام به ویژه ایران اسلامی نیز از مئطقه ریشه کن خواهد شد امام خامنه‌ای زمان هم داده اند بیست و پنج سال که پنج سالش گذشته!سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 0
    به تلافی شهادت دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده
  • ح IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    بدترین ندیدی!! وای به وقتی که موشک های خرمشهر کلاهکشان اتمی شود!! فقط منتظر این هستیم که اتحادیه اروپا سپاه رو ببره تو لیست تروریست ها!!
  • احمد IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 0
    من سن و سالی از م گذشته و همواره اخبار فلسطین را دنبال کردم تا حال چنین خبر بزرگی از قهرمانان فلسطین نشنیده بودم ده کرکس خون آشام دریک عملیات خدا پسندانه وشجاعانه به درک واصل شدند خدایا هزاران بار شکرت این عملیات‌ چهره دولت نجس وصهیونیست ترکیه را نیز بر ملا کرد اردوغان که ده سال است سوریه را به خاک و خون کشیده و هزاران کرد مظلوم را قتل عام کرده و دریک کلام جنایتکاری است در قدوقواره شارون ملعون ماهیت نجس وصهیونیست ی خودش را نشان داد اردوغان صهیونیست تف بر تو بی شرفو قدس طبق قطعنامه های شورای امنیت هنوز اشغالی است این عملیات در خاک اصلی فلسطین بوده اردوغان تو یک نامرد بی شرافت جنایتکار هستی لعنت بر تو ای قاتل کودکان سوری. خدا نابودت کند که همیشه به مسلمانان خیانت می‌کنی بی شرف چهره واقعیت را نشان دادی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس