کد خبر 1463771
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
هلاکت ۱۰ صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی

یک مرکز فلسطینی با انتشار آماری اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۶۱ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، مرکز ارائه داده‌های فلسطین (المعطی) در گزارشی از هلاکت ۱۰ صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی و زخمی شدن ۶۱ صهیونیست دیگر خبر داد.

به نوشته وبگاه این نهاد فلسطینی، از ابتدای سال جاری میلادی جوانان فلسطینی ۱۴۴۸ بار به مقابله با صهیونیست‌ها اقدام کرده‌اند که ۱۵۹ مورد تیراندازی و درگیری مسلحانه در کرانه باختری و قدس اشغالی بوده است.

طبق این گزارش، تنها در ماه ژانویه هفت صهیونیست در این عملیات‌ها از پا در آمده و ۴۸ صهیونیست دیگر زخمی شده‌اند که حال برخی از آن‌ها همچنان وخیم است. این تعداد کشته مربوط به عملیات قهرمانانه شهید «خیری علقم» در قدس اشغالی است که توانست موجی از وحشت و هراس را در میان صهیونیست‌ها به جا بگذارد.

در عملیات روز گذشته (جمعه) در قدس اشغالی نیز که به دست شهید «حسین قراقع» انجام شد، دو صهیونیست به هلاکت رسیده و هفت نفر دیگر زخمی شدند که حال سه نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی «المعطی» همچنین گزارش داد که از تاریخ سوم تا ۹ فوریه هفت فلسطینی به شهادت رسیده و چهار صهیونیست نیز زخمی شده‌اند. فلسطینی‌ها همچنین در این بازه زمانی یک پهپاد رژیم اشغالگر را سرنگون کرده و به پنج خودروی صهیونیست‌ها از جمله یک خودروی نیروهای گشتی آسیب رساندند.

سال جدید میلادی در فلسطین اشغالی در حالی آغاز شده است که جوانان فلسطینی شدیدتر از سال گذشته به مقابله مسلحانه با صهیونیست‌ها روی آورده‌اند، به شکلی که همزمان با روی کار آمدن کابینه راست‌ افراطی نتانیاهو، بسیاری از سران صهیونیست نگرانی خود از شعله‌ور شدن انتفاضه سوم را نتوانسته‌اند پنهان کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • انسانیت IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    واقعا شرم بر نویسنده مزدور. گرفتن جان هر جاندار،بالاخص انسان که اشرف مخلوقات است فارغ از هر مذهب و اعتقاد،بسیار مذموم است، نویسنده ازفرد کشته شده واژه هلاکت بکار برده، خداوند به همه ما محبت و رحمانیت و رحیم و مهربانی پیامبر اکرم (ص)و قرآن کریم را عطا بفرمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس