کد خبر 1459258
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
زندان در قُرُق فوتبالیست مشهور متجاوز!

ستاره سابق بارسلونا این روزها در زندان زندگی متفاوتی را تجربه می کند.

به گزارش مشرق، دنی آلوز ستاره سابق بارسلونا این روزها در زندانی در بارسلونا به سر می برد. آلوز هفته گذشته به جرم آزار جنسی از سوی پلیس اسپانیا دستگیر شد.

تلاش های مدافع سابق تیم ملی برزیل برای فرار از این اتهام فایده نداشت و دوربین های مداربسته در کلوپ شبانه ادعاهای خانم شاکی را تایید کرد و این بازیکن را راهی زندان کرد.

در همین رابطه نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد یکی از زندانیان زندان «براینز ۱ » بارسلونا از وضعیت دنی آلوز صحبت کرد.

زندان در قُرُق فوتبالیست مشهور متجاوز!

این زندانی که نخواست نامش فاش شود، گفت: دنی آلوز با زندانیان رابطه خوبی دارند و من به همراه تعدادی دیگر توانستیم از این بازیکن امضا بگیریم. او اینجا وضعیت خوبی دارد و همه چیز در حالت عادی قرار دارد.

آلوز سال ها برای بارسلونا و تیم ملی برزیل بازی کرد.

پرافتخارترین بازیکن دنیا در انتظار حکم سنگین زندان بین ۴ تا ۱۲ سال است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    3 2
    از قیافش معلومه لاته
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      نه بابا شکلاته
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      یه شعر میخوندی که میگفتی : (( لیلاند گل گلخونه لیلاند می میخونه دیوونه تو لیلاند تنها نه یه مجنونه عاشق مث من داری لیلاند چی رو کم داری تنها که نمیمونی جا کنج دلم داری ...... )) . حالا اگه میتونی یه بار دیگه هم بخون
  • ناشناس IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    نتيجه تمكين به خواست و وسوسه شيطان و نيز نفس اماره و سركش به قول يك عده احمق ، جاهل ، بي خرد و فاسق اين همان دنياي غرب متمدن و عاري از خشونت ، تجاوز و مشكلات جنسي به دليل عادي ، عمومي و قانوني شدن عرياني و بي حجابي است كه دارد به مراحل پست تر ، حيواني تر و شيطاني تر يعني جهاني كردن و صادرات همجنس بازي ، زنا در روز روشن ، ملاعام ، زنا با محارم و غيره را پيش مي رود و بيشتر و بيشتر تنزل و سقوط مي كند و حقيقت ذات و نيات دروني و باطتي اش خويش را برملا و آشكار مي سازد و با خسران و آسيب هر چه بيشتر مي شود مايه فخر و تمدن افراد شيطان و پست تر از حيوان كه ظاهرا سالم و باهوش اند اما به شدت بيمار ، بي عقل، بي شعور ، عقب و عوضي رفته اند .
  • مهدی اردبیلی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام؛ جناب مستطاب آیت الله دکتر سید حسن عاملی شما نماینده ولی فقیه هستید پس شایسته است همانند مرحوم حجت الاسلام مروج مشکلات مردم را مستقیمآ و بدون واسطه با ولی محترم فقیه و رهبر معظم نظام در میان بگذارید و درصدد رفع مشکلات اساسی و معیشتی و اقتصادی و فقر مردم و فساد مسئولین اقتصادی کشور کوشا باشید. ... و من الله توفیق ... اجرکم مقبول سعیکم مشکور
  • CA ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    ۱۲ سال زندان هم برای رِیپ کمه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس