فولاد و پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است فولادی ها عمدا به این روش بازی کردند که وا ندهند و با خراب کردن بازی پرسپولیس اجازه موقعیت سازی و گل به این تیم ندهند.

سرویس ورزش مشرقتیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر با یک گل در خانه فولاد باخت تا فاصله اش با تعقیب کنندگان در صدر جدول کمتر شود. این دیدار با حواشی زیادی هم همراه بود.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره این دیدار پر تنش و جنجالی به مشرق گفت: بازی دیروز به لحاظ فنی خیلی قابل بحث نیست. بازی خیلی تنش داشت و از اول بازی با خطاهای زیاد و اعتراض فراوان همراه بود و از لحاظ فنی چیز خاصی برای گفتن ندارد.

وی ادامه داد: گلی هم که فولاد به ثمر رساند، موقعیت ۱۰۰ درصد گل نبود و روی هنر فردی و مهارت بازیکن خارجی این تیم به ثمر رسید. در کل این بازی تا دقایق پایانی موقعیت خاصی نداشت و در اواخر بازی پرسپولیس برای رسیدن به گل تساوی چند حمله خطرناک روی دروازه برد که ثمری نداشت.

حلالی درخصوص شیوه بازی فولاد اظهار داشت: فولادی ها عمدا به این روش بازی کردند که وا ندهند و با خراب کردن بازی پرسپولیس اجازه موقعیت سازی و گل به این تیم ندهند. فولادی ها کاملا با جنگ روانی قصد بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را داشتند و تا حدودی موفق بودند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره انتقادات تند گل محمدی از شیوه بازی و جنگ روانی نکونام و کادر فنی فولاد به مشرق گفت: من راجع به همکاران خودم نظری ندارم، هر کسی شیوه کار مختص به خودش را دارد و من این را نمی پسندم. من در این موقعیت قرار بگیرم سعی می کنم توان فنی خودم را آن قدر بالا ببرم که حربه مقابله با این جور شیوه بازی کردن ها را داشته باشم. به بازیکنانم کارهای بیشتری یاد می دهم.

حلالی درخصوص یارگیری پرسپولیس در نیم فصل دوم هم با کنایه و انتقاد از عدم استفاده باشگاه ها از محصولات آکادمیک که امثال محمد عمری را می توانند به فوتبال معرفی کنند، گفت: این مهاجم برزیلی که به خدمت گرفته شده را باید در زمین و در مسابقه دید. لوکادیا با توجه به شرایط بدنی خوبی که نداشت در ایران آماده شد و نشان داد بازیکن خوبی است و موثر هم بازی کرد. امیدوارم پریرا هم عملکرد قابل قبولی برای پرسپولیس داشته باشد.

پیشکسوت پرسولیس در پایان درخصوص ادامه فصل و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: پرسپولیس در دو سه هفته اخیر شرایط خوبی داشت و از لحاظ فنی و روحی روانی بهتر شده بودند. اما دیروز نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. باز هم تاکید می کنم مربیان باید برای مقابله با اینجور شیوه ها برنامه و راهکار داشته باشند. به نظرم بازیکنان باید ضربه کمتری به توپ بزنند، چون در بازی پرفشار اگر ضربه بیشتری به توپ بزنند بازیکنان حریف که جا مانده اند بر می گردند و یا با خطا یا درگیر شدن توپ را می گیرند. نکته دیگر هم اینست که در چند بازی اخیر بازیکنان رو به جلو بازی می کردند و نسبت به اوایل فصل بهتر شده بودند. اما در بازی دیروز به خاطر تراکم و فشار تیم فولاد این مورد دیده نشد.

** خبرنگار: محمد جواد قبادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    10 4
    مشکل اینجاست که پرسپولیسی ها عادت کردن با ناداوری امتیاز بگیرن وقتی کسی هم اعتراض کنه بهشون بر میخوره
    • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 0
      آره تو راست میگی بی منطق
    • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      عجب جوکی!! تقریبا هر بازی داوری داره یه اشتباه سنگین علیه پرسپولیس می کنه همه هم فهمیدن از عمد پنالتی نمی گیرن
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    جالبه هر بار که پرسپولیس سراسر حمله می شد خیلی راحت نکونام و نیمکت فولاد به توپ جمع کن میگویند توپ را وسط زمین بینداز تا حمله پرسپولیس خراب شود و بازی قطع شود!! داور هم به شکل عجیبی فقط نگاه می کرد و حالی که باید بازی رو قطع می کرد و نیمکت نشین ها رو اخراج..
  • هادی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    آقا یحیی بازی برد باخت داره توباید تو این موقعیت ها بزرگ بشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس