کد خبر 1459430
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
عاقبت بد پارک کردن خودرو منجر به قتل شد

مرد همسرکش در دادگاه گفت به دلیل مسائل مالی با همسرش درگیر شد و او را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، مرد خشن که همسرش را زیر مشت و لگد به قتل رسانده است همکاری نکردن خانواده همسرش در حل مشکلات مالی و رفتار سرد زن را انگیزه اش از قتل عنوان کرد.

پدر مقتول که در دادگاه درخواست قصاص کرد، گفت برای دامادش خانه اجاره کرده و سرمایه داده بود تا کار کند، اما این مرد کاری کرد که او برای همیشه داغدار باشد.

یک سال قبل از بیمارستانی در تهران به پلیس خبر دادند زن جوانی به نام میترا که دچار کبودی‌ها و شکستگی‌های گسترده بود در بیمارستان جانش را از دست داده است. گزارش اولیه پزشکی این زن نشان می‌داد او به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و خونریزی داخلی عامل مرگش بوده است.

با مرگ مشکوک این زن ماموران به بازجویی از همسر ۲۷ ساله او به نام قاسم پرداختند و به اختلاف‌های این زوج پی بردند. به این ترتیب فاش شد میترا در خانه‌اش به دست همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و کشته شده است. مرد خشن در بازجویی‌ها به کتک زدن مرگبار همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل همسر

متهم گفت: چند سال پیش با میترا ازدواج کردم و حالا یک فرزند دوساله دارم. من از همان ابتدای زندگی شرایط مالی خوبی نداشتم، به همین خاطر مجبور شدم خانه کوچکی اجاره کنم. بعد از چند ماه خانواده همسرم قول دادند برای حل مشکلات مالی به ما کمک کنند؛ اما به وعده‌شان عمل نکردند. آن‌ها همیشه سرم منت می‌گذاشتند و من از این ماجرا ناراحت بودم.

او ادامه داد: روز حادثه من و همسرم سر مسائل مالی با هم درگیر شدیم. میترا حرف‌هایی زد که از شنیدن‌شان ناراحت شدم. او می‌گفت خانواده‌اش همیشه به ما کمک مالی کرده‌اند؛ اما این‌طور نبود. آن‌ها فقط وعده و وعید می‌دادند و میترا سر من منت می‌گذاشت. وقتی دعوا میان ما بالا گرفت کنترل اعصابم را از دست دادم و همسرم را کتک زدم. وقتی به خودم آمدم که متوجه شدم میترا نیمه‌جان روی زمین افتاده و نمی‌تواند بلند شود. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم، اما کار از کار گذشته بود.

به دنبال اظهارات این مرد ماموران مشغول تحقیق از پدر و مادر قربانی شدند.

پدر میترا گفت: ما از همان ابتدا می‌دانستیم دامادمان وضع مالی خوبی ندارد، به همین خاطر به آن‌ها کمک کردیم تا زندگی‌شان را بسازند. خانه‌ای برایشان اجاره کردیم و هر وقت هم که لازم می‌دیدیم به آن‌ها کمک‌های مالی می‌کردیم. من برای رفاه دختر و نوه‌ام این کار را انجام می‌دادم، اما دامادمان فکر می‌کرد وظیفه‌مان است و از این موضوع سوءاستفاده می‌کرد. چند ماه قبل وقتی متوجه شدم قاسم نمی‌تواند کار درستی پیدا کند تصمیم گرفتم مبلغی به او بدهم تا سرمایه‌گذاری کند و برای خودش کار و کاسبی راه بیندازد؛ اما یکباره مشکل مالی برایم پیش آمد. به دامادم گفتم چند ماه دیگر پول را به او می‌دهم، اما دامادم از این ماجرا ناراحت شد و هر روز با دخترم دعوا می‌کرد تا به ما فشار بیاورد و پول را زودتر بگیرد.

درخواست قصاص

مرد میانسال ادامه داد: دخترم این موضوع را از ما پنهان کرده و به من و مادرش حرفی نزده بود؛ اما در آخرین دعوای آنها، دامادم دخترم را بی‌رحمانه کشت. من از خون دخترم گذشت نمی‌کنم و برای دامادم قصاص می‌خواهم.

با این درخواست پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و، چون دختر قربانی دو سال داشت رئیس قوه قضائیه از طرف او درخواست دیه کرد.

سپس داماد خشن در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه پدر مقتول گفت: حاضرم سهم دیه نوه‌ام را بپردازم تا قاتل دخترم قصاص شود. ما نمی‌توانیم از خون دخترم گذشت کنیم.

بعد از او قاسم در جایگاه ویژه ایستاد و به تشریح ماجرا پرداخت.

او گفت: آن روز من و همسرم با هم بحث کردیم و میترا حرف‌هایی زد که عصبانی شدم. به همین خاطر خانه را ترک کردم. اما وقتی چند ساعت بعد دوباره به خانه برگشتم متوجه رفتارهای سرد همسرم شدم و فهمیدم با من قهر کرده است. من ظرف غذا را به سمت او پرتاب کردم و با مشت به صورتش زدم.

متهم ادامه داد: باور کنید کنترل اعصابم را از دست داده بودم. وقتی میترا فحاشی کرد او را روی زمین هل دادم و روی قفسه سینه‌اش نشستم و با تمام قدرت به سر و صورتش مشت کوبیدم. وقتی به خودم آمدم که میترا بیهوش شده بود. من قصد کشتن زنم را نداشتم و حالا پشیمان هستم.

با پایان دفاعیات مرد خشن، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    22 2
    طلب بابات داشتی کاسه بده کالا بده دو قورتو نیم بالا بده.
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      12 0
      بعضی از پدرمادرها برای شوهر دادن دخترشون قبل از عقد هیچی از داماد نمی‌خوان نه شغل نه سلامت و ..
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    37 2
    تو که نمی تونستی زندگیت رو اداره کنی اصلا غلط کردی که زن گرفتی ، تازه بجای اینکه شرمنده زن و بچه ات. باشی که نمی تونی چرخ زندگیت را بچرخانی زن بیچاره رو زیر مشت و لگد هلاک کردی ...
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      8 2
      احتمالا دختره عاشقش شده بدون هیچی یا دادن وعده های مالی پدرش زنش شده
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      8 0
      این دوره زمونه پسرها به زور ازدواج میکنن یا دختری رو انتخاب میکنن که بتونه از نظر مالی کمکش کند
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    19 70
    خیلی نامردی با تمام قدرت زدی،مشت تو صورتش کوبیدی،ولا باید قانون بندازه توی بیشرف را داخل حوضچه اسید.بی مروت.زنت بوده ،ظریف خلق شده به دیوار مشت نمیخواستی بکوبی.
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      0 2
      فقط اینو بگو خدا قسمت کسی نکنه ولی قول میده دیگه از این کارا نکنه
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    11 0
    حیف دختر که به چنین حیوان صفتانی می دهند، آخه ابله کسی زنش که عشق زندگیش است و باید بهش احترام بزاره و حرمتش و حفظ کنه میاد با وحشی گری تمام او را بکشد.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    2 4
    الکادراسه یا کشور ؟؟!! چی درست کردید ؟
    • ح IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      والا خیلی رو دارید بعد از داعشی بازیهاتون هنوز می‌آید کامنت میزارید!!
  • ملت IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    5 1
    اینهم یه مورد دیگر فکر کنم همگی ریشه در یچیزی مالی مهمترین چیز
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    9 0
    عجب آدم پست پررویی ست خدابه زمین گرم بزنه چنین بی خداهایی را فقط قصاص چنین درنده خویی به چه دردجامعه می خوره که زنده بمونه بچه اش هم ازش وحشت دارد اگربه چنین پروندهایی زودرسیدگی وحکم صادربشه درس عبرت میشه ولی متاسفانه میرن زندون وبعدهم ازاولیای دم رضایت می گیرند،نمی خواستم بکشم..مست بودم..نشه بودم.. جلاد حیوان صفت،خاک برسرت زدی دختر مردم کشتی طلبکارهم هستی؟!
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 0
    داماد پررو. دخترا کمی فکر کنید اول توقع را پایین بیارید دوم از روی عقل ازدوا ج کنید نه عشق عاشقی
  • صفدر IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    11 0
    از قدیم گفتن یا پول داشته باش زر بزن ، اگه پول نداری حداقل اخلاق خوب داشته باش .،، نمیشه که هم پول نداشته باشی هم اخلاق نداشته باشی بعد انتظار داشته باشی تحویلت بگیرن ، اون موقع میگن بیا برو گم شو ،،، آخرش همین میشه ،، واقعا این خانم مظلوم بود که به خاطر بی مسولیتی ی فرد جانش را گرفته شد.
  • سجاد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 0
    الان چندتا اسکل میان میگن نه به اعدام بعضیا رو نباید اعدام کرد باید به سلیب بکشی زجرکش بکنی
  • پدرزیباترین پرنسس بابا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    6 0
    دوتا پدر که نعمت دیدن دخترشون رو از دست دادن..بزرگواران قبل از ازدواج حتما بچه هاتون رو پیش مشاور ازدواج ببرید..خدا نصیب هیچ مردی نکنه
  • مجید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    10 0
    اینم مد کردن. زن میگیرن که خرجشونو بدن. مرتیکه مگه زن باید خرج توی گردن کلفتو بده؟ خوب طلاق میدادی چرا کشتی؟
  • شهروند IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    10 0
    مردی که همسرش رو با بی رحمی بکشد و فرزندش را از نعمت مادر محروم کند واقعا از عذاب وجدان نمیرد جای تعجب دارد. مرد حسابی گیرم اصلا خانواده همسرت با تو همراه نبودند تو چه جور دلت امد همسرت را وحشیانه بکشی
  • محمد قزل IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 0
    خیلی بی چشم رو وپرو بوده به جای تشکر از پدرزن که هزینه زندگیش را می‌داده با نامردی تمام دخترش راهم کشته اعدام برای این نامرد کمه
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    9 0
    مردک پفیوز بی شرفو آدم با امانت مردم این کا ر رو می کنه. تو که نمی تونستی زن اداره کنی غلط کردی ازدواج کردی.
  • رسول IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    9 0
    اینقدر این پرونده رو کش میدن که خسته بشن و رضایت بدن .این حیون وحشی رو باید به سال مرحومه نرسیده اعدام کنن.بیشرف
  • محمود IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 0
    تا ۱۰ سال طولش میدند تا رضایت بدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس