کد خبر 1459435
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
.

در حالیکه رژیم صهیونیستی دور جدیدی از جنایات خود را علیه فلسطینی‌ها آغاز کرده، مقامات اماراتی مراسمی به مناسبت مقوله موسوم به «هولوکاست» برگزار کردند که در آن، سرود این رژیم جعلی خوانده و نواخته شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی سابق نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از اقدام یک خواننده اماراتی در اجرای سرود این رژیم در مراسمی موسوم به «هولوکاست» در کشورش قدردانی کرد.

«اوفیر گندلمن» با انتشار کلیپی از این خواننده اماراتی در حال اجرای این سرود در توییتر نوشت که «چه صحنه تاثیرگذاری! از این خواننده و همه اماراتی‌هایی که در این رویداد شرکت کردند، تشکر می‌کنم، این برنامه روابط ما و امارات را تقویت می‌کند و پیام مهم بشردوستانه ای را به جهان عرب می‌فرستد.»

امارات ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین‌ ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.

«اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز ۱۴ آذرماه به ابوظبی سفر کرد و با استقبال گرم «محمد بن زاید» رئیس امارات متحده عربی رو به رو شد.

این خوش رقصی اماراتی ها برای رژیم صهیونیستی درحالی است که نیروهای ارتش این رژیم دور جدیدی از جنایات خود را بامداد پنجشنبه با یورش به شهر جنین در کرانه باختری رود اردن آغاز کرده و ۱۰ شهروند فلسطینی را به شهادت رساندند.

در پاسخ به این جنایت صهیونیستها، مقاومت فلسطین در نوار غزه به سمت اهداف صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی موشک شلیک کردند و در ادامه یک مبارز فلسطینی جمعه شب در عملیاتی شهادت طلبانه با تیراندازی به سمت شهرک نشینان صهیونیست در شهر اشغالی قدس ۷ نفر از آنها را کشته و ۱۲ نفر دیگر را زخمی کرد.

ظهر امروز شنبه نیز یک جوان ۱۳ ساله فلسطینی به سمت شهرک نشینان صهیونیست در نزدیک منطقه سلوان در شمال شهر اشغالی قدس تیراندازی کرده و ۲ صهیونیست را زخمی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    24 7
    هولوکاست به گواهی ممنوعیت راست آزمایی در مورد صحت آن یک دروغ و جعل بی شرمانه تاریخی و ظلم به ملت های آلمان و فلسطین و امت اسلامی است!
  • محمود IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    14 10
    عجب این جهان اسلام وحدت و پشتیبانی دارد.خاک عالم بر سر شما علف هرزهای جهان اسلام امارات متحده عربی .واقعا انسان چقدر فکر زحماتی که رسول خدا (ص) در طول عمر عزیزشان جهت برپا داشتن دین و سنت الهی کردند می افتد ناراحت می شود که این اعراب جاهل صدر اسلام به اصل خویش باز گشته اند و از دین اسلام فقط اسمی ظاهری یدک می کشند افسوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس