سردار رادان

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در هر فتنه و آشوبی آن چیزی که نصیب دشمن شد یاس و ناامیدی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت شد افتخار، شرف و آبرو بوده است.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: حساسیت انجام ماموریت و وظیفه، خاص و منحصربه‌فرد است. شیوه‌های جدید دشمن در جنگ شناختی که علیه مردم و انقلاب است حساسیت خدمت انتظامی به مردم را نشان می‌دهد.

وی افزود: ما همواره به دشمن اعلام کردیم امروز آماده‌تر از دیروز و فردا آماده‌تر از امروز هستیم، در هر فتنه و آشوبی آن چیزی که نصیب دشمن شد یاس و ناامیدی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت شد افتخار، شرف و آبرو بوده است.

رادان تصریح کرد: تهران ام‌القری میهن و نقطه هدف اصلی دشمن است؛ وقتی در تهران طرحی اجرا می‌شود در واقع استان‌های دیگر را هم در بر می‌گیرد برای همین باید فرمانده‌ای برای این استان انتخاب شود که بتواند مدیریت خوبی داشته باشد.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: سردار رحیمی در طول خدمتش در پلیس تهران ماموریت خود را با ظرافت و اقتدار پیش برد؛ شهادت می‌دهم سردار رحیمی در طول ۶ سال خالصانه عمل کرد و تهران بزرگ را با موفقیت اداره کرد.

وی گفت: در سال‌های ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱ سردار رحیمی به خوبی توانست بحران‌ها و فتنه‌ها را مدیریت کند. دشمن فهمید اگر بخواهد اقدامی انجام دهد جز شرمندگی چیزی برایش باقی نمی‌ماند.

رادان افزود: سردار محمدیان از داخل مجموعه پلیس است و شناخت خوبی از تهران و مسائل مربوط به این استان دارد؛ سردار محمدیان باید بتواند مسیری جهشی توام با اقتدار و رافت و مهربانی را به نمایش بگذارد.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: سردار رحیمی از امروز بعدازظهر عهده‌دار پلیس امنیت اقتصادی فراجا می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    6 2
    خدا کنه بتونه ابهت و اقتدار در کنار محبوبیت نیروی انتظامی را پیش مردم حفظ کنه
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 1
    مدافعان عزیزِ شجاع، باغیرت و ایثارگر مردم ایران. شهدای امنیت میتونستند الان پیش خانواده هاشون باشند، مثل اصلاحطلب ها و سلبریتی ها و جاسوس ها نبودند و دلشون برای مردم تپید، برای کشته نشدن مردم و تجاوز به مردم نشدن و ... رفتند و خانواده هاشون رو تنها گذاشتند تا اون روزها رو نبینند.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 1
    سلبریتی ها یه جوری ناراحت اند ایران سرپاست و پیروز شده انگار نیروی دشمن اند. حق اون عراقی ها که به ایران حمله کردند و سلبریتی ها ازشون حمایت نکردند خورده شد :)))
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 1
    سلبریتی ها یه جوری ناراحت اند ایران فتنه دشمن رو شکست داد انگار نیروی دشمن اند. شاید هم بعضا هستند! :) شهدای مدافع ایران رو هم ندیدند! حق اون عراقی ها که به ایران حمله کردند، سلبریتی ها ازشون حمایت نکردند خورده شد :)))
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    عاقلان دانند...😏

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس