با بایرلورکوزن قرارداد دارم و می خواهم مفید باشم

سردار آزمون پس از دیدار بایرلورکوزن برابر دورتموند گفتگو کوتاهی انجام داده است.

به گزارش مشرق، مهاجم ایرانی بایرلورکوزن شایعات جدایی از این تیم را رد کرد و عنوان کرد دوست دارد در تیم آلمانی بماند و به بازیکن مفیدی تبدیل شود.

به گزارش طرفداری، فنرباحچه و گالاتاسرای تیم هایی هستند که به دنبال سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن هستند. این بازی ایرانی دیشب یکشنبه در دیدار برابر بایرلورکوزن از دقیقه ۸۰ برای تیمش به میدان رفت و نتوانست مانع شکست تیمش شود.

سردار آزمون در مورد انتقالش به ترکیه صحبت کرد و گفت: نمی دانم این اخبار از کجا می آید، من با بایرلورکوزن قرارداد دارم و می خواهم بازیکن موفق و مفیدی در این تیم باشم.

خبری در مطبوعات آلمان آمده بود که سردار آزمون با وجود این اظهارات ممکن است از این تیم جدا شود.

مهاجم ایرانی در این فصل در ۱۲ بازی برای بایر لورکوزن بازی کرده و ۲ پاس گل نیز به ثبت رساند. قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله با تیم آلمانی در سال ۲۰۲۷ به پایان می رسد.

این مهاجم ۲۸ ساله که فوتبال خود را از ایران آغاز کرد به ترتیب پیراهن تیم‌های اتکای گرگان، سپاهان، روبین کازان، روستوف و زنیت را بر تن کرده است. بایرلورکوزن در فصل ۲۲-۲۰۲۱ مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای سردار آزمون پرداخت کرد. مهاجم ایرانی در ۶۸ مسابقه با پیراهن تیم ملی ایران ۴۱ گل به ثمر رسانده است.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    چقدبدم ازاین میاد
  • علی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    0 0
    برای کی میخواهی مفید باشی؟! برای کشورت یا بایرلورکوزن ؟! یادمان نرفته که در بازی های قطر ، سرود ملی را نخواندی !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس