کد خبر 1459994
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
روسیه حمله پهپادی در اصفهان را «به‌شدت» محکوم کرد

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی اخیر علیه مجتمع صنعتی نظامی اصفهان را «به‌شدت» محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارج روسیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای حمله پهپادی و تروریستی اخیر علیه مجتمع صنعتی نظامی وزارت دفاع در اصفهان را به‌شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: مسکو حمله تحریک‌آمیز پهپادی علیه تأسیسات دفاعی ایران را به‌شدت محکوم می‌کند. حمله به تأسیسات نظامی ایران منجر به تنشی کنترل‌ناپذیر خواهد شد.

جنبش مقاوت اسلامی فلسطین (حماس) نیز ضمن محکوم‌کردن این حمله تروریستی، آن را در خدمت منافع رژیم صهیونیستی دانست. «حازم قاسم»، سخنگوی این جنبش دراین‌باره گفت: این تجاوزگری در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی و اهداف سلطه‌طلبانه است.

دیروز وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت. وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در این بیانیه افزود: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است.

این بیانیه می افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

عباس مقتدایی با اشاره به جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه گزارش اولیه درباره حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان امر گزارشی در این باره ارائه کردند. وی همچنین افزود: ابعاد مختلف این موضوع در حال بررسی است، اما با توجه به پیش بینی هایی که از قبل شده بود و از آنجایی که اقدامات مرتبط با پدافند غیرعامل انجام شده بود، عاملان این کار نتوانستند به اهداف خود برسند و اقدام آن‌ها ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه‌ای ندارد اما در هر صورت ابعاد این موضوع در دست بررسی بیشتر است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بختیاری IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    6 1
    اتفاقات سفارت الهام صهیونیست.غدغد کردن مسئولین اوکراینی نسبت به حادثه اصفهانو..، نشانه غلطی بزرگتر در آیند نزدیکه،با یک گوشمالی اساسی باید همه محاسبات و برنامه هی گوساله پرستان رابهم زد. / در نظام باغ وحشی ملل ادعاهای اوکراینی اعلام جنگ باایران نیست؟؟؟بهرصورت دلقک یهودی باید تاوان حرف مفت زدن و پرداخت کنه
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    حالا اگر به قول شما فضل اللهی نبود اونوقت باید چیکار میکردین
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 3
    ایران اسلامی نیاز به حمایت کفار روس ندارد . 💪💪💪
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      0 0
      ایران و روسیه در حال حاضر متحد همدیگر هستند و نیاز دارند از همدیگر حمایت کنند
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    سفارت اکراین را بر سرشان خراب کنید
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    بیل زنی -برو بیل بزن به خودت
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    بیل زنی -برو بیل بزن به خودت
  • US ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    از چین خبری نیست!!
  • سعید IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    2 0
    رجز خوانی مقامات اوکراینی و کجای دلمون بذاریم ؟!!!! آخه ناناز ، کی تو رو قشنگت کرده ، مست و ملنگت کرده ، گوگوری ؟؟؟؟
    • مهدی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
      0 0
      از عجایب تلخ و مسخره دنیای امروز این است که متجاوزی که نزدیک به یکسال است به کشور دیگری تجاوز کرده حمله کرده و کشت و کشتار راه انداخته است حال تجاوز را محکوم میکند ! نه فقط روسیه که این خصلت تمام متجاوزان و اشغالگراندر طول تاریخ بوده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس