کد خبر 1459997
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
پاکستان

شمار قربانیان انفجار امروز در پاکستان به ۲۸ نفر و زخمی ها به ۱۵۰ نفر رسید.

به گزارش مشرق، پلیس پیشاور احتمال عملیات انتحاری در مسجد را رد نکرده و اعلام کرد که این یک انفجار قوی بود. شدت این انفجار به حدی بود که سقف مسجد ریزش کرده و گفته می‌شود برخی از افراد زیر آوار گرفتار شده و یا جان خود را از دست داده‌اند.

گزارش‌ها از اعلام وضعیت اضطراری در تمامی بیمارستان‌های پیشاور و تشدید تدابیر امنیتی در داخل و مسیرهای منتهی به این شهر است جایی که طی ماه‌های اخیر حواد تروریستی افزایش بی سابقه‌ای داشته است.

پلیس پیشاور در حال بررسی ماهیت انفجار در مسجد است و گفته می‌شود بیش از ۶۰ نفر زخمی شده و وضعیت برخی از زخمی‌ها نیز بحرانی گزارش شده است.

تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت انفجار امروز در شهر پیشاور را برعهده نگرفته است.

سیزدهم اسفند سال گذشته درپی عملیات انتحاری در حین اقامه نماز جمعه در مسجد شیعیان شهر پیشاور در منطقه "کوچه رسالدار" دست کم یکصد نمازگزار به شهادت رسیدند. گروه تروریستی داعش مسوولیت این حمله را برعهده گرفت.

حوادث تروریستی طی ماه‌های اخیر در مناطق مختلف پاکستان از جمله ایالت خیبرپختونخوا به عنوان استان همجوار مرزی با افغانستان افزایش داشته است و گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسوولیت اکثر این حملات را برعهده می‌گیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    خدا لعن و نفرین کنه این داعشی ها رو ایشالله اربابتون اسرائیل و بقیه نابود میشن اینا فتنه های آخرالزمان ظهور ولی امر مسلمنین نزدیکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس