کد خبر 1460165
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
رایزنی ضد ایرانی بلینکن با مقام‌های تل‌آویو

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر، رئیس و وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی، ضمن تاکید بر تعهد واشنگتن به امنیت تل‌آویو، درباره مقابله با ایران صحبت کرد.

به گزارش مشرق، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده، دیدارهای جداگانه‌ای با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «اِلی کوهن» وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی انجام داد.

بلینکن درباره دیدار با نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: «دیدار با نتانیاهو در اورشلیم (قدس اشغالی) خوب بود. ما تعهد آهنینی به امنیت اسرائیل داریم و مشتاق همکاری با نخست‌وزیر در حمایت از منافع و ارزش‌های مشترک مردم خود هستیم».

وی در توئیت دیگری درباره رایزنی‌ها با کوهن توضیح داد: «دیدار سازنده‌ای با وزیر خارجه اسرائیل داشتم. ما درباره تقویت روابط دوجانبه، تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل، مقابله با ایران، نیاز به تنش‌زدایی در کرانه باختری و ادغام منطقه‌ای صحبت کردیم».

هرتزوگ نیز درباره دیدار خود با وزیر خارجه آمریکا گفت: «از اینکه بار دیگر میزبان بلینکن، دوست واقعی اسرائیل بودم، خوشحال هستم. از دولت آمریکا به دلیل حمایتش از اسرائیل در این دوران چالش‌زا تشکر می‌کنم. اتحاد آهنین آمریکا-اسرائیل برای هر دو طرف بسیار اهمیت دارد».

وزیر خارجه آمریکا و نخست وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی شامگاه دوشنبه طی کنفرانس خبری گفتند در دیدار خود توافق کردند ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد.

رایزنی ضد ایرانی بلینکن با مقام‌های تل‌آویو

رایزنی ضد ایرانی بلینکن با مقام‌های تل‌آویو

رایزنی ضد ایرانی بلینکن با مقام‌های تل‌آویو

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس