شبکه سعودی چگونه به مخفیگاه تروریست‌ها در مرز ایران وارد شد؟+فیلم

خبرنگار شبکه تلویزیونی الحدث عربستان سعودی به تازگی به یکی از مخفیگاه های گروه های تروریستی در مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق با ایران، راه یافته و گزارشی مفصل از آنها تهیه نموده است.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی الحدث عربستان سعودی درباره پایگاه تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق، گزارشی منتشر کرد.

در این گزارش خبرنگار شبکه الحدث که به مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق در نزدیکی مرزهای ایران سفر کرده، مشاهدات خود را از فعالیت گروههای تروریستی در مناطق صعب العبور و کوهستانی روایت کرده است.

در این گزارش که به صورت ویدیوکامنت منتشر شده و در آن سعی شده از تکنیک‌های بزرگنمایی رسانه‌ای استفاده شود، آمده است: در مأموریتی ویژه و منحصر بفرد، شبکه الحدث به جایی دسترسی پیدا کرده که ایران از رسیدن به آن ناکام مانده است! اینجا در یک منطقه مرزی میان ایران و عراق، جایی که گروه‌های مخالف ایران (تروریست‌ها) در غارهای کوهستانی اقلیم کردستان پناه گرفته‌اند!

در ادامه خبرنگار زن شبکه الحدث می‌گوید: در اینجا عناصر پیشمرگه وابسته به حزب کومله، درون غارها پناه گرفته‌اند تا از حملات ایران که در برهه اخیر افزایش یافته، جان سالم به در برند!

انتشار این گزارش، این واقعیت را برملا می‌سازد که بازوهای رسانه‌ای عربستان سعودی دارای ارتباطاتی نزدیک با گروه‌های تروریستی هستند تا جایی که به محرمانه ترین محافل آنها راه می‌یابند.

از طرفی انتشار این تصاویر بیانگر این مساله است که مقامات اقلیم کردستان عراق هنوز راهکاری جدی برای مقابله با عناصر تروریستی متمرکز در مرزهای ایران را به اجرا نگذاشته‌اند، امری که اقدام متقابل ایران را در قبال این سهل انگاری لازم می‌دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 0
    آفرین اینترنشنال بخش فارسی و اتاق عملیات الحدث است فراموش نکن
  • ایرانی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    لعنت و ننگ و نفرین بر تمامی شیاطین بزرگ و کوچک و مزدوران تروریست وطن فروش تجزیه طلبشون!
  • ایرانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    دم سپاه قهرمان گرم که این حیوانات وحشی تجزیه طلب تروریست رو از آرزوی مثلا آزادی کردستان به عصر حجر و دوران غارنشینی برگردونده!:-))))
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    به زودی یک موشک حرام ان سوراخ موش خواهد شد!
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    گرا داده
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    خوراکشون مهمات ترموباریکه. خخخخ
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    این قدرت ایرانه که دشمنش را به عمق غار و اتفاقا این برای خودشون موجب تضعیف روحیه میشه. دشمن اصلی ما امریکاست.وقتی صهیونیستها از بین برن،تونستیم دندونهای امریکا را بکشیم.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 1
    جایگاه شما همان جاست تا ابد
  • علی افصحی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    داشتن منظومه فکری درون دینی، انقلابیون ولایی را از هرجهت در رهپویی حق تضمین می کند و عمل و موضع قاطع آن ها را «شرطی » و مشروط به «سخن و حرف دشمن »نمی کند بنابراین ممکن است ده ها بار دشمن حرف شیک زده و از صلح و روابط دوستانه سخن بگوید اما در عمل بدترین دشمنی را داشته باشد خداوند در قرآن به این رفتار دشمن در سوره آل عمران آیه صد و شصت و هفت اشاره می کند که :«یقولون بافواههم ما لیس فی قلوبهم چیزهایی که بر زبان می رانند بدان تعلق قلبی نداشته و عملشان متعارض حرفشان است چیزی که در گزارش تلویزیون الحدث سعودی کاملا نمایان است!البته گرارش الحدث برای بزرگ نمایی گروهک های چند نفره عارنشین !!است اما مهم ترین چیزی که ناخواسته از آن برداشت می شود این است که اقلیم کردستان و مسئولانش در فساد عمیقی فرو رفته و به زودی سیلی های محکمی را دریافت خواهند کرد این که اقلیم فاسد کردستان هر بار سخن از دوستی دم زده و هر بار دشمنان را به آغوش کشیده و آن ها را در غارها پناه دهد الله تبارک و تعالی این حرکت مفلوکانه منافقانه را «بازی دادن خدا و مومنان »نام داده و در سوره بقره ایه نه می فرماید «یخادعون الله و الذین امنوا و ما یخدعون ال انفسهم و لکن لا یشعرون خاندان حاکم بر اقلیم کردستان با عمل ضد گفتارشان خدا و مومنان را به خیال خود بازی می دهند و سرشان شیره می مالند در حالتی که فاسدان حاکم بر اقلیم خود را بازی داده اما شعور و درک این معنا را ندارند. بازی با خدا و مومنان عاقبتی جز سرنگونی و زبونی برای اقلیم فاسد کردستان نداشته و نخواهد داشت و به زودی بار دیگر ضرب شصت محکم تری از حزب الله ایران اسلامی عزیز دریافت خواهند کرد. فانتظروا انی معکم من المنتظرین.ایه بیست سوره یونس.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 0
    زندگی سگی و مردن سگی تر.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    آن قدرتوی غارها بمانند تا بپوسند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 0
    شبکه الخبیث السعودی
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 0
    نماینده پدرخوانده تروریست ها، رفته برای سرکشی از نوچه هاش... حکومتی شیطانی که سال هاست، هزینه هر ایجاد جنگ و نامنی در منطقه و کشورهای اسلامی را پرداخت می کند. شوم هایی که پیامبر (ص) نیز در صدر اسلام خبر از این چنین حکومت شیطانی داده و آن را نفرین کرده است.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    زیرسنگ هم که برنداونجا آدم داریم
  • FI ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    چرا عده ای نمیخوان بفهمن عراقم مثل باکو شده چقدر گفتیم به این دو کشور بیش از حد احترام نزارید توهم ورمیدارن خبری هست به باکو هی گفتید خاک اسلام خاک اسلام تبدیل به خاک صهیونیست شد الانم عراق در ضعف قرار داره و گرنه همین عراقم مثل زمان صدام برای ما شاخ و شانه خواهد کشید مگه شما به عراق هزار بار نگفتید بساط این تجزیه طلب ها رو جمع کنه چرا نکرد چون عربستان و اسرائیل با عراق همکاری میکنه عراقم سرانجام مثل باکو با شما دشمن خواهد شد ازما گفتن بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس