کد خبر 1460718
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
مسکو: ناتو قمار خود در اوکراین را بیشتر کرده است

رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با اشاره به افزایش سهم ناتو در جنگ اوکراین، گفت غرب سلاح‌های تهاجمی بیشتری به کی‌یف داده و به رؤیاپردازی درباره شکست مسکو ادامه می ‌دهد.

به گزارش مشرق، «سرگئی ناریشکین» رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز (چهارشنبه) گفت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در حال افزایش قمار خود در جنگ اوکراین است.

ناریشکین در مصاحبه با شبکه «ریانووستی»، توضیح داد که غرب در حال گسترش طیف و حجم تسلیحات تهاجمی ارائه شده به دولت اوکراین و رؤیاپردازی درباره شکست روسیه است.

وی با بیان اینکه آمریکا و متحدان آن قصد دارد تا کشته‌شدن آخرین اوکراینی با روسیه بجنگند، اظهار داشت: «ما شاهد افزایش ارائه تجهیزات نظامی از جمله تسلیحات تهاجمی به رژیم دست‌نشانده کی‌یف هستیم. منطق پشت آن را نیز با توجه به این حقیقت می‌توان توضیح داد».

این مقام اطلاعاتی روسیه ضمن اشاره به اینکه ناتو در حال افزایش قمار خود در جنگ اوکراین است، گفت که آنها امیدوار هستند بتوانند شکست راهبردی به روسیه تحمیل کنند.

وبگاه ریانووستی به نقل از ناریشکین نوشت: «قمار ناتو [در جنگ اوکراین] در حال افزایش است و دلیل آن هم رؤیاپردازی درباره شکست راهبردی روسیه است. ولی این اتفاق رخ نخواهد داد».

امروز همچنین «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین با بیان اینکه نیروهای روسیه قادر به مقابله با تانک‌های غربی و نابودی آنها در اوکراین هستند، گفت ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین توسط آمریکا باعث افزایش تنش‌ها می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    خوب ایران اگر نمی تواند موشک بالستیک به روسیه بفروشد باید کارخانه اش را در روسیه راه اندازی نماید یا اینکه سوخت جامد و قطعات مورد نیاز برای ساخت ان را به روسیه بفرستد و آنجا مونتاژ نماید
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    باید به زیرساخت های اوکراین همانند راه اهن و فرودگاه ها و بنادر اوکراین حملات پهبادی شود نه موشکی گران قیمت
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    باید ارتش کره شمالی را هم به اوکراین دعوت کرد با پیشنهاد اجاره 25 ساله زمین های کشاورزی آن به این کشور و سه استان چرنیهوف و سومی و پولتاوا را در قدم اول پیشنهاد نمود که توسط کره ای ها آزاد شود
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    راه شکست دادن کودتای سال 2014 وارد نمودن 200 هزار نیروی نظامی تازه نفس از شمال اوکراین به سمت کیف است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس