کد خبر 1460922
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

روند فرستادن کودکان به مدارس غیر انتفاعی در شرایط کنونی به طور فزاینده ای محبوب شده است. والدین در زمان انتخاب مدرسه برای فرزندان خود با مشکلات فراوانی مواجه خواهند شد که آیا فرزندان خود را به مدرسه دولتی یا غیر انتفاعی بفرستند؟ بین مدرسه دولتی و غیر انتفاعی کدام بهتر است؟ بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج کدام است؟ در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بین مدرسه دولتی و غیرانتفاعی یکی را انتخاب کنید و بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج را به شما معرفی خواهیم کرد.به جهت ارتباط با مدرسه با شماره های 02634235501 و 09126468507 و 02634235703 تماس حاصل نمایید.

بهترین دبستان و  پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

بهترین دبستان و پیش دبستان غیر انتفاعی کرج

مدرسه غیرانتفاعی چیست؟ مدرسه غیر انتفاعی به غیر از رایگان نبودن ورودی چه تفاوتی با مدارس دولتی دارد؟ اینها سوالاتی است که بسیاری از والدین در زمانی که درک کاملی از مدارس خصوصی ندارند، می پرسند. مدرسه غیرانتفاعی (همچنین به عنوان مدرسه خصوصی یا غیر دولتی شناخته می‌شود) مدرسه‌ای است که اجازه تأسیس و سرمایه‌گذاری توسط افراد ذی‌صلاح را دارد که توسط یک فرد یا سازمان اداره می‌شود.

مدارس خصوصی بدون وابستگی به مدیریت مستقیم سازمان های دولتی به طور مستقل عمل می کنند. با این حال، مدارس غیر انتفاعی نیز بخشی از سیستم آموزش عمومی کشور هستند. بیشتر مسائل مربوط به برنامه های آموزشی، معیارها و اهداف ثبت نام و استانداردهای خروجی باید بر اساس مقررات وزارت آموزش و پرورش باشد.

چرا باید فرزندتان را به مدرسه غیر دولتی بفرستید؟

مدرسه دولتی یا غیردولتی کدام بهتر است؟ آیا برای اطمینان از کیفیت آموزش باید فرزندم را به مدرسه دولتی یا خصوصی بفرستم؟ در واقع هر مدل آموزشی مزایا و معایب خود را دارد. نمی توان پاسخ دقیقی به این موضوع داد که آیا مدارس دولتی بهتر هستند یا مدارس خصوصی بهتر هستند. اینکه فرزند شما در یک مدرسه دولتی یا غیر انتفاعی تحصیل میکند به نیازها، شرایط و جهت گیری هر خانواده بستگی دارد.

با این حال، انصافاً، مدارس غیر انتفاعی هنوز مزایای زیادی نسبت به مدارس دولتی دارند. البته تمام مدارس غیرانتفاعی نیز در یک سطح نیستند، اگر به دنبال یک مدرسه غیر انتفاعی مدرن، با امکانات بالا، شیوه آموزشی جدید و... هستید دبستان غیر انتفاعی ماندگاران را به شما معرفی می‌کنیم. شیوه آموزش و کلاس‌های فوق برنامه در دبستان ماندگاران بر عکس بسیاری از دبستان‌های غیر انتفاعی فقط تبلیغ نیست، بلکه این دبستان تمام زیرساخت ‌های لازم و بهترین مربیان را برای پرورش استعدادهای فرزند شما در اختیار دارد.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج

معرفی دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج

در دبستان ماندگاران زیر ساخت‌هایی مانند کلاس‌های درس، سالن های ورزشی، غذاخوری، کتابخانه ده هزار جلد کتابی، آزمایشگاه‌، کارگاه کامپیوتر ، استخر شنا و غیره کاملاً کاربردی هستند که همه طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده اند.

تعداد دانش آموزان در هر کلاس کم است، معلمان می توانند نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز را پیگیری کنند.

برنامه‌های آموزشی متنوع برای دانش‌آموزان مانند کلاس چرتکه، زبان انگلیسی، شنا و ... وجود دارد. در دبستان ماندگاران دانش آموزان بر هر 4 مهارت زبان انگلیسی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن تسلط پیدا میکنند. این مهارت یک فرصت عالی برای آمادگی برای سطح بعدی تحصیل ایجاد می‌کند، هنگام درخواست برای بورسیه تحصیلی، ثبت نام در دانشگاه های معتبر خارج از کشور، آزمون کنکور و... فرزند شما نقاط قوت زیادی را به همراه دارد.

در دبستان ماندگاران برای دانش آموزان تمام شرایط برای کشف و پرورش استعداد و جهت گیری شغلی فراهم شده است.

با این نقاط قوت، والدین می توانند هنگام انتخاب فرستادن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی ماندگاران کاملاً مطمئن باشند، که فرزندشان از فعالیت های فوق برنامه متنوع، برنامه های مهارتی، فعالیت های هنری، ورزشی و... برای توسعه مهارت و دانش خود بهره مند می‌شود. اگر والدین مشغله کاری زیادی دارند، می توانند فرزند خود را تا ساعت ۴ به این مدرسه بسپرند و محیط مدرسه تمام امکانات لازم را برای نگهداری کودک و خسته نشدن او در اختیار دارد.

در پایان باید گفت که در مدرسه ماندگاران به دانش آموزان یک برنامه آموزشی مدرن و با کیفیت بر اساس برنامه درسی استاندارد وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود که با توجه به جهت گیری مدرسه گسترش می یابد.

دانش آموزان و والدین می توانند کلاس‌های فوق برنامه ای را انتخاب کنند که متناسب با توانایی و جهت گیری آنها باشد.

بهترین دبستان و پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

بهترین دبستان و  پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

بهترین دبستان و پیش دبستان دخترانه کرج

انتخاب بهترین دبستان دخترانه با توجه به روحیات حساس انها گاهی اوقات برای والدین چالش برانگیز است، آنها ممکن است مدام از سایت ها و اطرافیان سوال کنند که بهترین دبستان دخترانه در کرج کدام است؟ اگر به دنبال یک دبستان ایده آل برای فرزند خود هستید ما دبستان دخترانه ماندگاران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ساختار دبستان و پیش دبستان دخترانه ماندگاران

تمرین آموزشی نیاز به استفاده از زبان‌ها و فضاهای عمل مختلف به عنوان راهی برای درگیر شدن در جهان لودیک کودک دارد . ساختار دبستان ماندگاران به گونه ای طراحی شده امکان کاوش کامل این محیط ها را فراهم کند و مداخلاتی را ایجاد کند که امکان تعاملات سطح بالا بین دانش آموزان و معلمان و زمینه های تجربی را فراهم کند.

موسسه دانش ماندگار البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود.

در این راستا با بهره گیری از آموزگاران متعهد و مجرب که در کنار دانشمندی، روشمندی را تعلیم میدهند توانسته است طی زمانی کوتاه شرایط لازم جهت باروری استعداد و شکوفایی روح و اندیشه ی دانش آموزان علاقمند را در مقاطع پیش دبستان و دبستان فراهم نماید.

استقبال و رضایت اولیاء محترم از برنامه های این مجموعه بیانگر شایستگی و اعتبار ماندگاران در زمانی اندک تحقق یافته است.

وبگاه مدرسه تلاشی در جهت معرفی برنامه های این مجموعه آموزشی بوده تا اولیاء محترم با شناخت بهتر نسبت به انتخاب ماندگاران به عنوان محل تحصیل فرزندشان اقدام نمایند.

بهترین مدرسه دخترانه کرج

تردیدی نیست که آموخته ها، اندوخته ها و پیشنهادهای شما عزیزان راهنما و راهگشای مناسبی برای موفقیت روز افزون موسسه دانش ماندگار البرز خواهد بود

اگر فرزند شما قرار است امسال به کلاس اول برود و در میان لیست مدارس مختلف سر در گم شده اید، نمی دانید کدام مدرسه را انتخاب کنید؟ اگر همه دبستان ها انتظارات شما را بر آورده نمیکنند و نمیدانید از کدام هدف خود برای انتخاب مدرسه دست بکشید ؟ ما شما را با بهترین دبستان کرج آشنا خواهیم کرد که تمام انتظارت والدین را از یک مدرسه کامل برآورده می‌کند. این دبستان حتی امکاناتی دارد که والدین هیچ گاه آن را فهرست خواسته هایشان لحاظ نکرده اند!

بهترین مدرسه دخترانه کرج

بهترین دبستان و  پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

تعداد کم دانش اموزان در دبستان ماندگاران

نسبت دانش آموزان به معلمان در مدرسه ماندگاران بسیار کمتر از سایر مدارس است. مزیت کلاس کم جمعیت، افرایش سطح تعامل بین معلمان و دانش آموزان خواهد بود، که به معلمان کمک میکند تا هر دانش آموز را به خوبی درک کنند و رویکرد و روشهای تدریس را متناسب با آن تنظیم کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس