کد خبر 1460983
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
یک شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسید

یک شهرک‌نشین صهیونیست که ۹ ماه پیش بر اثر ضربات یک فلسطینی به کما رفته بود، به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی از هلاکت یک شهرک‌نشین پس از ۹ ماه بستری بودن در بیمارستان به دلیل ضربات تبر یک فلسطینی خبر دادند.

به نوشته وبگاه عربی۲۱، این شهرک‌نشین در شهرک «العاد» در شرق تل آویو هدف اقدام شهادت طلبانه یک فلسطینی قرار گرفته و با ضربات تبر از ناحیه سر به شدت زخمی شده و به کما رفته بود.

به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، زمانی که «صبحی شقیر» و «اسعد الرفاعی» دو فلسطینی مهاجم به این صهیونیست حمله می‌کنند، او با تفنگی که در دست داشته به سوی آن‌ها شلیک می‌کند اما به دو جوان فلسطینی اصابت نمی‌کند.

از سوی دیگر نظامیان اشغالگر صهیونیستی از صبح امروز تاکنون دست به بازداشت‌های گسترده زده و ۲۲ فلسطینی را در اطراف رام‌الله، شهر بیره و حومه آن، شهر طولکرم و روستاهای اطراف آن دستگیر کرده‌اند.

همزمان نظامیان اشغالگر دو خانه را در روستای «دوما» در جنوب شهر نابلس با بولدزر تخریب و با خاک یکسان کردند. در این دو خانه ۲۱ نفر زندگی می‌کردند که اکنون در سرمای زمستان آواره شده‌اند.

همچنین به هنگام ورود نظامیان به روستا، میان آن‌ها و ساکنان درگیری پیش آمد و صهیونیست‌ها به سوی اهالی گاز اشک‌آور شلیک کردند. رژیم تل آویو نداشتن مجوز ساخت را بهانه‌ای برای تخریب خانه و مغازه‌های فلسیطینیان قرار داده است، در حالی که این رژیم به ندرت به فلسطینی‌ها مجوز ساخت و ساز می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    3 0
    مبارک است
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    1 0
    خدابیشترش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس