نابلس

 گروه‌های مقاومت فلسطین از برگزاری اعتصاب و عزای عمومی در نابلس در کرانه باختری بدنبال شهادت ۹ فلسطینی طی یورش امروز چهارشنبه صهیونیست‌ها به این شهر خبر دادند.

به گزارش مشرق، گروه‌های مقاومت فلسطین برای گرامیداشت یاد شهدای امروز نابلس که به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، فردا را عزای عمومی اعلام کردند و فراخوان اعتصاب عمومی در این شهر دادند.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا به ۹ نفر افزایش یافته است.

طبق گزارش این وزارتخانه شمار مجروحان نیز به ۹۷ نفر افزایش یافته و حال شش تن از آنها وخیم گزارش شده است.

به دنبال جنایت امروز صهیونیست‌ها در نابلس، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به صهیونیست‌ها نسبت به لبریز شدن صبر مقاومت غزه هشدار داد.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام طی توییتی در این باره خاطرنشان کرد: مقاومت در غزه جنایات روزافزون دشمن علیه ملت‌مان در کرانه باختری اشغالی را زیر نظر دارد و صبر آن درحال تمام شدن است.

پیش از این نیز «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در واکنش به یورش امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت شش فلسطینی در جریان این تجاوز، مقاومت فلسطینی‌ها در این شهر را ستود و تاکید کرد که ملت فلسطین پشت مقاومت ایستاده‌اند و از آن حمایت می‌کنند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس یورش بردند و با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

برخی منابع رسانه‌ای نیز اعلام کردند که پس از چند ساعت درگیری و مقاومت فلسطینی‌ها، نظامیان رژیم صهیونیستی از نابلس عقب نشینی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و به طور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس