وزیر تندرو صهیونیست خواستار بمباران کرانه باختری شد

به دنبال عملیات مقاومتی امروز در جنوب نابلس و کشته شدن دو شهرک نشین صهیونیست، وزیر دارایی تندرو کابینه رژیم صهیونیستی خواستار بمباران کرانه باختری شد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری اسپوتنیک، «بزالل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی کابینه رژیم صهیونیستی در توییتی خواستار بمباران کرانه باختری با تانک و بالگرد شد.

وی همچنین نوشت: از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌خواهیم که هیئت اسرائیل را از «عقبه» اردن فرا بخواند.

هیئتی از رژیم صهیونیستی امروز در یک نشست مشترک با تشکیلات خودگردان فلسطین و نظارت آمریکا، اردن و مصر در عقبه مشارکت کرد.

اسموتریچ در ادامه با چشم‌پوشی از جنایات روزانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها افزود: «آرامش» تنها در صورت هدف قرار دادن شهرهای مجریان عملیات محقق خواهد شد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که در پاسخ به جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین، منابع رسانه‌ای امروز از کشته شدن ۲ صهیونیست درپی عملیات یک مبارز فلسطینی و تیراندازی به سمت آنها در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

شبکه فلسطین الیوم در این باره اعلام کرد که درپی تیراندازی در مرکز شهرک «حواره» در جنوب نابلس دو شهرک‌نشین صهیونیست کشته شدند.

منابع محلی در این باره گفتند که یک مبارز فلسطینی به سمت این دو صهیونیست تیراندازی و سپس محل را ترک کرد.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی درپی این عملیات ضد صهیونیستی شهرک حواره را محاصره کرده و در جست وجوی مجری عملیات است.

این عملیات ضد صهیونیستی پس از آن انجام شده است که در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس