واکنش ها به هلاکت ۲ صهیونیست در عملیات مبارزان فلسطینی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از منابع فلسطینی، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضهیونیستی در شهرک صهیونیست حواره را واکنش طبیعی به جنایت رژیم صهیونیستی دانست.

همچنین خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تلاش صهیونیست برای توقف عملیات های ضد صهیونیستی و برگزاری نشست امنیتی عقبه گفت: نشست امنیتی عقبه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی از جمله نابلس و جنین و در راستای تلاش برای یهودی سازی مقدسات برگزار می شود.

وی افزود: ما برگزاری این نشست امنیتی را به شدت محکوم می کنیم و نسبت به پیامدهای آن بر اهالی کرانه باختری، نوار غزه و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و همچنین ایجاد تشکیلات فلسطینی که ممکن است ابرازی برای سرکوب مقاومت باشد، هشدار می دهیم.

گفتنی است، مبارزان فلسطینی عملیات ضد صهیونیستی جدید در جنوب نابلس انجام دادند که بر اثر آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

بر همین اساس، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که مجری عملیات از فاصله صفر به دو شهرک نشین صهیونیست در حواره نابلس شلیک کرد که به کشته شدن آنها منجر شد.

این روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت: عملیات تیراندازی نابلس در شرایط انجام شد که نشست امنیتی عقبه با هدف توقف عملیات های فلسطینیان در حال برگزاری است.

همچنین منابع عبری تصاویری از خودروی حامل شهرک نشینان صهیونیست در عملیات تیراندازی امروز در منطقه حواره نابلس منتشر کردند.

در این عملیات یک جوان فلسطینی با بستن راه این خودرو، به سوی دو شهرک نشین صهیونیست تیراندازی کرد و آنها را به هلاکت رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    2 0
    الحمدلله آنقدر این دشمنان خدا را بکشید تا خداوند خشنود شود
  • رضا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    1 2
    چرا خون بی گناه می‌ریزید فلسطینیان بس کنید آدم کشی رو
  • IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 0
    واکنش مشرقیها به هلاکت دو صهیون نجس! به........!!!!
  • ساس IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 0
    تلاویو گردان های داعشی تربیت یافته را رها کرده تا نسق بگیرد . ضد حال بزنید و این حرکات را محکوم کنید . این جنس از حملات فقط برای تثبیت بنیامین است. خشم خردمندانه فلسطینی نیست. شاید اثری در خنک شدن اثرات کاررهای تلاویو در ایران داشته باشد اما به توجیه عملیات اجتماعی بنامن نتانیاهو کمک بسیاری میکند. پس تا دیر نشده عنان را با صدای زیاد بگردانید. حرف ایران رفراندم بود نه قتل و عام همدیگر. سیاست ورزی دلهای همه را به سوی شما میگرداند و یوسف را به یعقوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس