پیام تسلیت فرمانده ارتش | خود را فدایی ملت و مهیای شهادت می‌دانیم

فرمانده ارتش ابراز داشت: ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین روزهای حیات تاریخ بشریت است و فقط منحصر به ایران، اسلام و جبهه مقاومت نیست.

به گزارش مشرق، امیر عبدالرحیم موسوی، شامگاه پنج شنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم اظهار داشت: دشمنان برای حوادث اخیر نقشه‌های دقیقی کشیده بودند و برخی از کشورهای نیز با همدیگر متحد شده و در این راستا پروتکل‌ها را هم رعایت نکردند و همه افراد را پای کار آوردند تا در دی ماه به قول خودشان کار را تمام کنند.

فرمانده ارتش گفت: دشمنان در فضای مجازی برنامه ریزی دقیقی کرده بودند و در این مدت توئیت های بسیاری علیه کشور زدند که اساساً تولید و انتشار این حجم از مطالب از عهده شخص بر نمی‌آید.

وی بیان داشت: ۱۲ سال قبل اعلام کرده بودند که میلیون‌ها کاربر اینترنتی و تلفن همراه ما در آینده سربازهایمان هستند و با استفاده از این ابزار تلاش کردند تا با تضعیف قدرت دفاعی کشور توطئه‌های ها خود را دنبال کنند.

امیر موسوی با اشاره به بیعت تاریخی نیروهای هوایی با امام راحل گفت: آنان نزدیک ترین بخش‌های کشور به طاغوت آن زمان بودند و بیشترشان در آمریکا آموزش دیده بودند، اما به دلیل آنکه ایمان و دینی که در دلشان رخنه کرده بود با امام راحل بیعت کردند و رهبر معظم انقلاب نیز اصرار دارند هر سال این دیدار برگزار شود و این نشان از نقش مهم مرجعیت و دین است‌.

فرمانده ارتش ابراز داشت: ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین روزهای حیات تاریخ بشریت است و فقط منحصر به ایران، اسلام و جبهه مقاومت نیست.

وی افزود: اما راحل می‌فرمایند حفظ نظام از اوجب واجبات است که این فرموده نشان از اهمیت انقلاب اسلامی است و ما معتقدیم که این نظام اسلامی به دست ولیعصر (عج) می‌رسد.

امیر موسوی بیان داشت: هزار و چهارصد سال گذر اسلام منحرف شده بود و دشمنان اسلام تلاش کردند تا دین در صحنه نباشد اما امام راحل بعد از این همه سال ایستاد و اسلام را در این سرزمین حاکم کرد و قطار را در ریل اصلی خود قرار داد.

باید به انقلاب نگاه تمدنی داشت

فرمانده ارتش تاکید کرد: باید به انقلاب نگاه تمدنی داشت که در این صورت بسیاری از مسائل قابل تحلیل خواهد بود.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن ادامه بعثت امامت و عاشورا است و در بیانیه گام دوم که مهمترین سند نظام اسلامی است به این مهم اشاره شده است.

وی با اشاره به برپایی رزمایش برخی از کشورها در روزها و ماه‌های اخیر تصریح کرد: به صراحت اعلام کردیم جمهوری اسلامی از هر مبدأی مورد تجاوز قرار گیرد همانجا مورد هدف قرار خواهد گرفت.

امیر موسوی بیان داشت: درایت رهبر معظم انقلاب نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و ایشان تصمیمات درستی در برابر فتنه‌های دشمنان اتخاذ می‌کند.

دشمنان تصور کردند که با ناآرام کردن داخل کشور می‌توانند اهداف نظامی خودشان را دنبال کنند

فرمانده ارتش ابراز داشت: دشمنان تصور کردند که با ناآرام کردن داخل کشور می‌توانند اهداف نظامی خودشان را دنبال کنند و به همین دلیل رزمایش‌هایی را تدارک دیدند که البته به جایی نرسیدند و این رزمایش جدیدشان نیز برای تقویت روحیه بوده چرا که در رزمایش‌های قبلی اعلام کرده بودند که قرار است علیه کشور اقدامی انجام دهند که البته نتوانستند و به همین دلیل دشمنان نوک تیز حمله خود به سمت رهبری بوده است چرا که این رهبر را مانع از رسیدن اهداف خود می‌داند.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن ضربه زدن به نظام اسلامی و در رأس آن به ولایت فقیه است ابراز داشت: ما برای دفاع از کشور هر تجهیزاتی را خواهیم ساخت و فراهم می‌کنیم و البته معتقدیم برگ برنده ما تجهیزات نیست بلکه جنگ اراده‌ها ما را در میدان پیروز خواهد کرد و ملت ایران اراده کرده است نظام سلطه را به زیر بکشد.

دیگر قرار نیست از غدیر کوتاه بیاییم تا عاشورا تکرار شود

فرمانده ارتش تصریح کرد: دیگر قرار نیست از غدیر کوتاه بیاییم تا عاشورا تکرار شود و ملت ایران هزاران شهید پای این انقلاب داده و خانواده‌ها شهدا اجازه این کار را نخواهند داد.

وی‌گفت: ارتش در اتفاقات داخل کشور حتماً موضع دارد و بسیاری از ارزش‌های اسلامی خط قرمز ما است اما به فرموده رهبر معظم انقلاب مأموریت ما حفظ و حراست از کیان کشور است و به مسائل داخلی ورود نخواهیم داشت.

امیر موسوی افزود: دشمنان با حمله به حجاب به دنبال این هستند که در دامان پاک مادران این سرزمین امثال شهید سلیمانی‌ها و صیاد شیرازی‌ها به دنیا نیایند که در برابر آنان بایستند.

فرمانده ارتش گفت: بزرگترین نقطه قوت ما ثبات امنیت بوده است و دشمن در این حوادث تلاش کرد تا با ایجاد اغتشاش امنیت این کشور را خدشه دار کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • امت اسلام IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    5 28
    این روزا بی حجابی و بد حجابی در جنوب که ما هستیم علنی شده .دست بجنبنید اگه ولشون کنید این ها وقیح تر میشن . ایا ایران اندلس جدید خواهد بود ؟!
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    5 7
    مثل قطع کردن اینترنت و واتساپ
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    6 7
    مثل اینترنت و واتساپ و اینستاگرام
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    4 7
    اینترنت و واتساپ و اینستاگرام
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    4 0
    فقط جواب این کواد کوپتر انتحاری ناموفق را بدهید به اسرائیل دلم خنک میشود .ضمنا اگر سقف هرسوله ایی به ارتفاعی چندبرابر سقف با فنس پوشیده شود از برخوردکواد کوپتر آیا نمیشود جلوگیری کرد البته مانع های حفاظی بیشتری را که استحکام لازم را داشته باشد خوبه چون من توتصویر دیدم که آسیب به سقف زده بدون اینکه آسببی خاص بزنه احساس میکنم فنس کشی میتونه از ورود کواد کوپترها جلوگیری کنه حتی در چند طبقه فنس کشی شود که حداقل ازتعداد برخورد آنان جلوگیری کند
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
      0 0
      البته اگر فنسها همراه با حسگرها و دوربینهای دید درشب باشه که هرشی را درارتفاع مناسب تشخیص بده خودکار عمل کنه خوب
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    7 2
    درود بر شما
  • اکبر IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    3 3
    صدام خدا نیامرز هم از این زرها زیاد می زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس