کد خبر 146140
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵

یک نویسنده از به سرانجام رسیدن نگارش آخرین اثرش با موضوع اختلاس بانکی خبر داد.

به گزارش مشرق، مجید پورولی کلشتری نویسنده کتاب «آواز ابابیل» در گفت‌وگو با فارس، از به پایان رسیدن رمان جدید خود با موضوع اختلاس خبر داد و گفت در حال حاضر در جستجوی ناشری برای انتشار این اثر هستم.

کلشتری در خصوص این اثر منتشر نشده خود گفت: اسم موقتی این اثر «والفجر 2012» نام دارد و درباره یک خانمی است که همسر یک جانباز است. این شخصیت داستانی مستاجر است و زیر فشار تنگنای مالی و اخراج از کار در اقدامی ناگهانی یکی از مدیران دولتی را به گروگان می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: این زن با این اقدام قصد دارد تا حق و حقوق شوهر خود را زنده کند اما پس از گروگان‌گیری متوجه می‌شود که فرد به گروگان گرفته شده متهم اول یکی از اختلاس‌های بانکی است. کل فضای داستان به دیالوگ‌های میان این دو فرد و تقابل‌های آنها معطوف است.

نویسنده کتاب «آواز ابابیل» در مورد این کتاب گفت:‌ در انتهای داستان نیز این زن تحت تاثیر فشارهای زندگی مرد به گروگان گرفته شده را به قتل می‌رساند و به نوعی یک اعدام سیاسی انجام می‌دهد. روایت داستان دانای کل یا سوم شخص است و دیالوگ‌های فراوانی در درون اثر وجود دارد.

مجید پورولی کلشتری پیش از این کتاب «آواز ابابیل» را منتشر کرده بود و آن را «آژانس شیشه‌ای» انقلاب نامیده بود. این اثر به روایت زندگی رزمنده‌ای باز می‌پرداخت که پس از گذشت بیست سال از پایان جنگ حافظه خود را باز می‌یابد و به جستجوی زن و فرزند خود می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس