هدفگذاری دولت گره‌گشایی از مشکلات و نگرانی‌های مردم است

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت با توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، همه توان خود را به کار گرفته تا از مشکلات و نگرانی‌های مردم گره‌گشایی کند.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی روز شنبه به مناسبت میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (ع) و نکوداشت روز پدر، با پدر شهیدان احمد، محمود و عباس میرمحکم دیدار کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این دیدار صمیمی با ابلاغ سلام و تحیت آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور، از صبر و روحیه بالای پدر شهیدان میرمحکم تجلیل و با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر، برای وی سلامتی و عزت و سربلندی روزافزون آرزو کرد.

حسینی در این دیدار گفت: رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت خود را مدیون خون پاک فرزندان برومند شما والدین شهیدان می‌دانند و همراه با مردم از هیچ کوششی برای استمرار خط نورانی شهدا دریغ نخواهند کرد.

وی روحیه بالای والدین شهدا را ستودنی و نشأت گرفته از ایمان عمیق آنان دانست و افزود: والدین شهیدان با همین روحیه و بر اساس مکتب سیدالشهدا و ائمه اطهار فرزندانی تربیت کردند که عزت و سرافرازی ایران اسلامی مدیون خون پاک آن‌هاست و امروز هم راست‌قامت و محکم از راه پُرفروغ فرزندان خود دفاع می‌کنند و حقیقتاً با حضور در بین والدین شهدا و مشاهده چنین روحیه‌ای، برای خدمت به مردم انرژی و نشاط می‌گیریم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به توصیه پدر بزرگوار شهیدان میرمحکم در خصوص حرکت پشت‌سر رهبر عزیز و رسیدگی به مشکلات مردم تأکید کرد: دولت با توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، همه توان خود را به کار گرفته است تا از مشکلات و نگرانی‌های مردم گره‌گشایی کند و به فضل الهی همانطور که با روحیه جهادی و انقلابی توانستیم از جنگ تحمیلی پیروزمندانه خارج شویم قطعاً از جنگ اقتصادی نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

پدر شهیدان میرمحکم نیز در این دیدار صمیمی با اظهار خوشحالی از حضور معاون رئیس‌جمهور و توجه دولت به خانواده شهدا خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کرد و گفت که خانواده شهدا از اینکه رئیس‌جمهور و اعضای دولت پیرو صدیق سخنان سید بزرگوار و ولی فقیه‌مان هستند خوشحال هستیم و انتظار داریم مشکلات مردم و جوانان را به سرعت برطرف کنند.

شهیدان احمد، عباس و محمود میرمحکم‌ طی سال‌های ۶۴ تا اوایل سال ۶۵ به ترتیب در سنین ۱۶، ۱۹ و ۳۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

برخی معاونان رئیس‌جمهور و وزرا و شماری از مدیران‌ ارشد دولت، امروز شنبه (۱۵ بهمن) به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، با خانواده معظم شهدا دیدار کردند؛ در این راستا بیش از ۷۰ دیدار با پدران چند شهیدی به نمایندگی از هیأت دولت در سراسر کشور انجام شده‌ است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس