کد خبر 1461783
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت:

دنی هایفونگ، روزنامه‌نگار آمریکایی:

عراق سلاح کشتار جمعی داشت.

روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا دخالت کرده بود.

چین هم با یک بالن در حال جاسوسی از آمریکا بود.

واقعیت این است که، ماشین جنگی آمریکا با دروغ کار میکند و حالا آمریکا با یک دروغ جدید میخواد به چین برود.

آمریکا با یک دروغ جدید میخواد به چین برود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    2 2
    تایوان تبدیل به اسلحه خانه شده انقدرقوی ازنظرسیاسی نظامی که رسما برای چین مشکل سازجدی شده است جزایرسلیمان ماکائو هنگ کنک سین چیانگ تبت وتایپه هم ازدیگرقلعه های کاخ سفیدبرای منهدم کردن چین یالااقل چین واحده معلومه میخوان فعالش کنن
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    4 3
    آمریکا از پس طالبان موتور گازی سوار بر نیومد و از دستش در رفت، با چین می خواد در گیر بشه؟!!!🤣🤣🤣
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    با سلام انقلاب اسلامی انفجار نور بود. با این انفجار و شروق نورانیت دیده ها بر روی حقایق باز شد و امکان بازشناسی خوب از بد فراهم شد. دروغ گناه کبیره و در صدر معاصی است. خداوند از آدم دروغگو بیزار است. حالا اشرار دور هم جمع شدن و برای خود یک قدرتی بر مبنای دروغ ساختند. اینان از روز اول اخلاق و ارزش های اخلاقی را کنار گذاشتند و یکسره دروغ را تجویز و تشریع کردند. اما ، با ظهور و بروز انقلاب اسلامی دیدگان بشریت با اسلام و اخلاق و نورانیت دینی در حال باز شدن است و بتدریج ذات پوشالی این قدرت وهمی برای همه روشن خواهد شد‌. قدرت های غربی با طاهری انسانی ولی باطنی وحشتناک و جهنمی و بر پایه دروغ و دروغگوئی در تعامل با بشریت و سرنوشت آن هستند. خداوند پیش از این قدرت های زیادی را که از اینان نیرومند تر و قدرتمند تر بودند نیست و نابود کرده است ، اینان در مقابل پیشینیان عددی نیستند و از طرفی قدرت و نیروی اسلام که بخشی از آن در حکومت داود نبی ع و حضرت سلیمان ع تجلی کرد ، بسیار بسیار عظیم و شگفت انگیز و از لوح و قلم و کرسی سرچشمه می گیرد. « الیس الصبح بقریب ».
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    4 1
    هژمون امریکا پایان یافته است و دیگر احیا نخواهد شد
  • DE ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    پنتاگون متوجه این بالون نشد و چند رصدشناس که آماتوری و با تلسکوپ‌های معمولی فضا را جستجو میکردند متوجه شدند و به پلیس زنگ زدند وگرنه از اون طرف آمریکا خارج میشد. در هر صورت تمام عکسها و فیلمهای به ماهواره ی چینی منتقل شده و بقیه ی اطلاعات هم سریعا از طرف چین دیلیت شده بود. بدترین تحقیر برای آمریکا و زهر چشم گرفتن از حکومت شکننده و جامعه ی متزلزل آمریکا همین بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس