کامبک بزرگ فاینورد در شب دیوانه‌وار جهانبخش؛ علیرضا آمد و ورق برگشت

فاینورد در حالی که با ۲ گل از پی‌اس‌وی عقب بود با ۲ گل جهانبخشِ تعویضی از شکست گریخت و صدر را برای خودش نگه داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فاینورد و پی‌اس‌وی آیندهوون در چارچوب هفته‌ بیستم رقابت‌های لیگ هلند موسوم به اردیویزه از ساعت ۱۷ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با درخشش علیرضا جهانبخش ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

فاینورد صدرنشین در خانه به مصاف یکی از رقبای اصلی و سنتی خود در این فصل رفت. شاگردان آرنه اسلوت ابتدا ۲ بار در دقایق هشت و ۶۸ دروازه‌ خود را باز شده دیدند. انور القاضی زننده‌ گل نخست بود و تورگان هازارد نیز فاصله را ۲برابر کرد و استارت باشکوهی در تیم جدیدش داشت.

علیرضا جهانبخش، ستاره‌ ایرانی و ملی‌پوش فاینورد بعد از چند بازی دوباره نیمکت‌نشین شد و در دقیقه‌ ۶۲ به زمین آمد. او موفق شد در دقیقه‌ی ۸۱ با ضربه‌ سری دقیق فاصله را به حداقل برساند. علیرضا در دقیقه‌ی ۹۳ نیز با شوتی تماشایی می‌توانست تبدیل به مرد اول این میدان شود اما شوتش با فاصله‌ بسیار کم به بیرون رفت. با این حال این پایان کار نبود و کاپیتان دوم تیم ملی ایران در دقیقه‌ ۹۷ با شوتی تماشایی و از راه دور گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و کامبک را تکمیل کرد.

فیلم گلهای جهانبخش مقابل آیندهوون

پی‌اس‌وی در این مسابقه با بدشانسی‌هایی مواجه شد. باکایوکو و آنهولت در دقایق ۷۱ و ۳۲ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کردند و آرماندو اوبیسپو در دقیقه‌ی ۶۵ با کارت قرمز مستقیم روبرو شد و از زمین بیرون رفت.

فاینورد با این تساوی، ۴۳ امتیازی شد و صدر جدول را برای خود نگه داشت. شاگردان رود فان‌نیستلروی اما با از دست دادن ۲ امتیاز مهم در این دیدار ۶ امتیازی، ۳۹ امتیازی شدند و در جایگاه چهارم ایستادند.

تیم‌های آلکمار و آژاکس با ۴۱ و ۴۰ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند و توئنته نیز در صورت پیروزی مقابل حریف خود در آخرین بازی این هفته می‌تواند ۳۹ امتیازی شود و جمع مدعیان قهرمانی را به پنج تیم برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    1 0
    تو اول یاد بگیر زبان را خراب نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس