کد خبر 1461892
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
میلان باز هم دربی را به اینتر باخت

روسونری در دومین تقابل متوالی‌ با رقیب همشهری‌اش طی یک ماه اخیر تن به شکست داد.

به گزارش مشرق، در مهمترین بازی از هفته بیستم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران تیم‌های فوتبال میلان و اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر اینتر به لطف تک گل دقیقه ۳۴ لائوتارو مارتینس به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی اینتر ۱ - آث میلان ۰

در این بازی که یکصدوهفتادوهشتمین دربی دلامادونینای تاریخ سری A بود، اینتر در حالی با گل ستاره آرژانیتنی‌اش موفق به کسب هر سه امتیاز شد که از نظر آماری نیز از رقیب همشهری وضعیت بهتری داشت. در واقع در شرایطی که اینتر ۶۵ درصد تملک توپ داشت و چهار شوت از ۱۵ شوتش داخل چارچوب بود، میلان نه تنها در تملک توپ ضعیف‌تر بود (۳۵ درصد) بلکه هیچ‌کدام از تنها چهار شوتش درون چارچوب قرار نداشت تا سناریویی شبیه مصاف قبلی دو تیم در سوپرجام ایتالیا شکل بگیرد و البته تنها با ثبت شکستی خفیف‌تر برای روسونری.

با این نتیجه اینتر ۴۳ امتیازی شد و اجازه نداد فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین بیشتر از ۱۳ امتیاز شود. میلان اما ۳۸ امتیازی ماند تا با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رده ششم جدول سری A قرار بگیرد و شانس خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش بیش از پیش کمرنگ کند.

اینتر در حالی دومین برد متوالی خود در دربی‌های دلامدونینا را کسب کرد که دو بازی قبلی‌اش برابر روسونری در سری A را باخته بود. همچنین لائوتارو مارتینس با گلی که در این بازی زد، شمار گل‌های خود در دربی شهر میلان را به هفت مورد افزایش داد و اکنون پس از استفانو نایرز (۱۱ گل) دومین گلزن خارجی برتری دربی دلامادونیناست. همچنین او سومین بازیکن خارجی تاریخ اینتر پس از نایرز و مائورو ایکاردی است که در سری A موفق به ثبت ۷۰ گل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس