کد خبر 1461978
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
فرودگاه جورج بوش

آتش سوزی در فرودگاه جرج بوش آمریکا موجب لغو پروازها به مدت ۹۰ دقیقه شد.

به گزارش مشرق، آتش سوزی در فرودگاه جرج بوش در آمریکا در شهر هیوستون که یکشنبه صبح در یک اتاق رختشویی روی داد، موجب شد اداره هوانوردی فدرال تمام پروازهای شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز به هیوستون را به مدت ۹۰ دقیقه متوقف کند.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی‌ای بی سی نیوز اعلام کرد: اداره هوانوردی فدرال اندکی پیش از ساعت پنج و نیم صبح به وقت محلی مانع از پرواز هواپیماها شد و این ممنوعیت را حدود ساعت ۷ صبح لغو کرد.

مسئولان فرودگاهی در توییتر اعلام کردند این آتش سوزی حدود ساعت چهار صبح در پایانه سی c فرودگاه در یک اتاق رختشویی اتفاق افتاد. اداره هوانوردی فدرال اعلام کرد دستور توقف پرواز هواپیماها به درخواست یونایتد ایرلاینز صورت گرفت.

مسئولان گفتند همه پروازهای یونایتد ایرلاینز به سبب این آتش سوزی از شهرهای مختلف به هیوستون که از مقاصد مهم یونایتد ایرلاینز است متوقف شدند.

آتش نشانان اداره آتش نشانی هیوستون به سرعت به این آتش سوزی در اتاق رختشویی واکنش نشان دادند، همه کارکنان را تخلیه و آتش سوزی را خاموش کردند.

برایان کرسول سخنگوی آتش نشانی هیوستون گفت خسارات زیادی به سبب دود و حرارت بوجود آمده است. خسارات ناشی از آتش سوزی زیاد نیست، زیرا به نظر می‌رسد آتش سوزی کوچک بوده و به تدریج گسترش یافته است.

مسئولان اعلام کردند کسی در این آتش سوزی زخمی نشده است و خسارت به ترمینال سی نیز گزارش نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس