کد خبر 1462045
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
آغاز ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد: عملیات اجرایی ۱۰۵۶۹ واحد مسکونی فردا سه شنبه ۱۸ بهمن به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با حضور شهردار تهران در مناطق مختلف از جمله ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، بنا بر اعلام سازمان نوسازی شهر تهران، بر این اساس فردا عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد در شمس آباد منطقه ۱۸، ۱۱۴۰ واحد در نعمت آباد منطقه ۱۹، ۴۵۶ واحد در دولت آباد منطقه ۲۰، ۲۴۰ واحد در هوانیروز منطقه ۲۲ و ۸۱۹۳ واحد طرح مردمی هم آغاز می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، پایتخت سالانه به ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نیاز دارد در حالی که سالانه ۶۵ هزار واحد در تهران تولید می‌شود که این امر حاکی از شکاف ۱۴۰ درصدی میان عرضه و تقاضای مسکن در پایتخت است.

مهدی هدایت با بیان این که ۶۶ سال زمان انتظار برای خانه دار شدن موجب شده نیمی از خانواده‌های تهرانی اجاره نشین باشند، افزود: احداث مسکن استطاعت‌پذیر از اهداف شهرداری تهران است تا بتواند سهم ۶۵ درصدی مسکن از هزینه خانوار را به حداقل برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    0 0
    شهرداری بهتره به وظیفه ذاتی خودش بپردازه و تو کارِ سازمانهای دیگر دخالت نکنه. شاید در برخی از کشورهای پیشرفته شهرداری در این مورد ورود میکنه ولی در این کشورها همه چیز سرِ جای خود قرار دارد. از سال ۸۵ حدود ۱۶ سالهِ تعاونی مسکن سازمان خدمات موتوری شهرداری در بزرگراه حکیم پروژه ای بنام پروژه ۲۷۰۰ واحدی حکیم در دست ساخت داره که هنوز تحویل نداده. پس نتیجه اینکه، شما اول این یکی رو تموم کن بعد برو سراغ پروژه دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس