کد خبر 1462176
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
.

حجت‌الاسلام و المسلمین منصور میر احمدی معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری معرفی شد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد، حجت‌الاسلام و المسلمین منصور میراحمدی به عنوان معاون جدید امور بین‌الملل بعثه معرفی شد.

دراین نشست نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تقدیراز خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین علی خیاط در دوران مسئولیت معاونت اموربین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری، ابراز امیدواری کرد که حجت‌الاسلام و المسلمین میر احمدی در انجام ماموریت های کاربردی و مهم این معاونت موفق و اثرگذار باشد.

سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه این جلسه به پیگیری‌های انجام شده در خصوص پروازهای حج آینده و تخصیص خط اعتباری ارزی با نرخ مصوب برای دوره‌های پیش رو عتبات عالیات اشاره کرد و از اعزام دو گروه از کارشناسان این سازمان به عربستان برای پیگیری امور حج ۱۴۰۲ در روزهای آینده خبر داد.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت هم اظهار داشت: با اعزام این دو گروه، آماده‌سازی کاروان‌ها و ثبت نام از زائران حج آینده در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیرو تماس های صورت گرفته با شرکت مطوفین و دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات درحج، نوع خدمات مورد نظر با در نظر گرفتن صرفه و صلاح زائران و لحاظ کاهش قیمت درحال انتخاب و نهایی شدن است.

وی افزود: با توجه به آماده شدن نرم افزارهای مورد نیاز برای ثبت نام، همزمان با نهایی شدن اقدامات حوزه مسکن، نام‌نویسی در گروه‌های قیمتی را اعلام خواهیم کرد تا زائران حج ۱۴۰۲ کاروان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این جلسه همچنین مهران فرشید مدیرکل دفتر طرح و برنامه و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان حج و زیارت، گزارش مشروحی درباره نرم افزارهایی که در عملیات حج آینده بکار گرفته خواهد شد، ارائه داد و اهمیت اجاره مسکن را در فرآیند تصمیماتی که در ارتباط با حج آینده اتخاذ می شود، یادآور شد.

در این نشست همچنین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خصوص نحوه تکمیل اطلاعات زائران حج آینده، لزوم بهره‌برداری از نرم افزارهای مورد نظر برای حج آینده قبل از آغاز عملیات حج، استفاده از شیوه‌های نو در آموزش زائران در حوزه‌های اجرایی و فرهنگی و پیش‌بینی ثبت اطلاعات نوع بیماری زائران توسط مرکز پزشکی در نرم افزارهای مورد استفاده در سازمان حج توصیه هایی ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس