کد خبر 1462465
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
واکنش جبلی به سخنان طالبی در «هفت»/ «ترور» به سال آینده موکول شد

پیمان جبلی در واکنش به انتقادات نسبت به سخنان ابوالقاسم طالبی در برنامه زنده «هفت» به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا درباره آثاری که در حال حاضر در مرحله تولید برای قهرمانان ملی و شهدا هستند بیان کرد: کارهای متنوعی تولید شده نه فقط در تبیین سیره شهدای انقلاب بلکه درباره همه بزرگمردانی است که در تاریخ معاصر به قهرمان تبدیل شده‌اند.

وی درباره سریال «ترور» و وضعیت این سریال توضیح داد: سریال «ترور» درباره حاج قاسم سلیمانی است که به سالگرد شهادت وی در سال آینده خواهد رسید.

جبلی اضافه کرد: درباره شهدای دیگر، سریال‌های دیگری در دست تهیه است که برخی در مرحله تبدیل فیلمنامه است حجم انبوهی هم طرح داریم که همه اینها بررسی می‌شود و تاکید ماست که هرچه زودتر به مرحله قرارداد برسند و دوربین اینها روشن شود.

جبلی درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی در برنامه زنده هفت «هفت» و واکنش‌های انتقادی نسبت به آن در خانواده سینما هم بیان کرد: ما در فضای غبارآلودی که در ماه‌های اخیر با آن روبرو بودیم شاهد موضع‌گیری‌های غلطی از سمت برخی چهره‌ها و هنرمندان بودیم که تصورات و تحلیل‌ها و روایت‌های غلط آن‌ها باعث شد اینها به عرصه‌ای وارد شوند که شاید بخش زیادی از واقعیت را نتوانستند ببینند و سخنانی بیان کردند که احساسات بخش عمده‌ای از جامعه را جریحه‌دار کرد.

رییس صداوسیما افزود: واکنش‌ها به این رفتارها، عکس‌العمل‌ها و کنش‌ها طبیعتاً متفاوت بوده است و آنچه که توسط مهمان و کارشناس برنامه‌ها مطرح می‌شود طبیعتاً موضع و نظر خودشان است.

وی درباره ادبیات به کار رفته در این برنامه هم تصریح کرد: آنچه که باید به آن توجه کرد این است که در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده و فتنه‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود. شاید با ادبیات مناسبی بیان نشد اما واکنشی به آن رفتارها و اظهارنظرهایی است که در طول این چند ماه بیان شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 1
    این همه به مقدسات و انسانیت و دین مردم توهین کردند، حالا طاقت شنیدن دو کلمه او واقعیت‌های جامعه «می‌تو»باز و بعضا زناکار خودشون رو ندارند.
  • رضایی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    غرب پس از شکست پروژه های براندازی اش علیه جمهوری اسلامی ایران همیشه بدنبال بهانه ای در داخل کشور برای اغتشاش و براندازی بوده است. چند سالی هم با پروژه مسی علی نژاد برای راه اندازی بی حجابی، آزادی، حقوق زنان و ... پس از فوت مهسا امینی شعارشان مرگ مهسا بهانه اس، اصل نظام نشانه اس بود. غرب به کتاب خدا و پیامبرش توهین کرد ککتان هم نگزید حال چرا یک اظهار نظر ساده و واقعی برآشفته شده اند؟ دروغگویانی که مرگ مهسا امینی را قتل جلوه دادند. افرادی که دیدن صدا و سیمای ملی را تحریم کرده بودند حال علم حقوق زن، بشر و ... بدست گرفته و پروژه ای دیگر آغاز کرده اند. وقاحت از این بالاتر!
  • رهگذر IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 4
    توقع اینهمه دریدگی و بی نزاکتی رو از این کارگردان نداشتم. واقعا با وجود اینگونه وقاحت نباید انتظار از هم گسستگی اتحاد بین ملت رو داشته باشیم؟
    • سعید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      جناب رهگذز، وقتی همین سلبریتی ها به مقدسات یک ملت توهین می کردند و از حرکات داعشی وار مشتی آشوبگر دفاع می کردند، باز هم امثال شما چنین انتقادی می کردید؟!!! درسته که این کارگردان با ادبیات بهتری می توانست انتقاد کند، ولی بهتره که امثال شما هم استاندارد دوگانه و گزینشی برخورد کردن با موضوعات را کنار بگذارید.
  • احمد IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    خیلی مایلم بدانم آیا آقای جبلی شخصاً از هزینه هایی که در سیما صورت می گیرد در مقایسه با بازده برنامه های تولید شده را چگونه ارزیابی می کنند؟
  • م.ر IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    آقا جبلی این پاسخی نیست که شما و مردم رو راضی کنه ؛از دوقطبی کردن جامعه دست بردارید شما از سر صدقه مردم و بیت المال همه مردم اونجا هستید با حجاب وبی حجاب نداره ،همون قدر که شما و خاندان فراری شما سهم دارن تک تک مردم هم سهم دارن
  • حسام IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    رییس صداوسیما افزود: واکنش‌ها به این رفتارها، عکس‌العمل‌ها و کنش‌ها طبیعتاً متفاوت بوده است و آنچه که توسط مهمان و کارشناس برنامه‌ها مطرح می‌شود طبیعتاً موضع و نظر خودشان است. آقای جبلی آیا رسانه ملت ایران فقط محل ابراز نظر و مواضع شخصی حتاکان و لجن پراکنها و پایین تنه گراها است ؟ به شهادت بهروز افخمی و ابوالقاسم طالبی ، آنتن رسانه ملی در انحصار یک تفکر هتاک و بی تربیت و دریده و بی چاک و دهن است که فقط و فقط به پایین تنه و امور جنسی علاقه مند است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس