تجلیل از ۵۰ خانواده شهید فاطمیون در یادواره شهدای مدافع حرم

یادواره شهدای مدافع حرم شرق تهران با حضور ۵۰ خانواده شهید فاطمیون در دماوند برگزار شد.

به گزارش مشرق، چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم شرق استان تهران شامگاه دوشنبه ۱۷ بهمن در شام غریبان شهادت حضرت زینب (س) در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد.

در این مراسم خانواده ۵۰ شهید مدافع حرم فاطمیون شهرستان دوماوند، اقشار مختلف مردم و مسئولین از جمله فرماندار دماوند، امام جمعه، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاون دادستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

«سید اکبر» از فرماندهان جبهه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش موثر و برجسته لشکر فاطمیون در نبردهای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و شکست داعش به بیان خاطراتی از علاقه شدید سردار شهید حاج قاسم به رزمندگان فاطمیون پرداخت.

وی به چگونگی تشکیل فاطمیون، مشارکت موثر آنان در آزادسازی مناطق اطراف حرم حضرت زینب (س)، عقب راندن تروریست‌های تکفیری و آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا اشاره داشت و گفت: لشکر فاطمیون کسانی هستند که در مبارزه با داعشی که قصد داشت به وطن ما ایران حمله کند شرکت کردند و به دفاع از حرم اهل بیت (ع) و اهداف مقدس کشور پرداخت.

این فرمانده جبهه مقاومت تصریح کرد: فاطمیون امانت امام زمان (ع) در دست جمهوری اسلامی و مردم و مسئولین ما است از این رو باید ارزش و قدر آن‌ها را بدانیم. این‌ها هم مهاجر و هم مجاهد و هم عمق استراتژیک انقلاب اسلامی هستند. لشکر فاطمیون از زمینه سازان ظهور حضرت حجت (عج) خواهند بود.

در حاشیه مراسم نیز نمایشگاهی در حوزه‌های حجاب و عفاف و مذهبی و تربیتی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    سلام و درود خدا بر این مظلومان تاریخ شهدای فاطمیون که در ایران و بین مسوولان بیشتر مظلوم اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس