هفته نوزدهم لیگ برتر| استقلال با سه برد متوالی به حوالی صدر رسید/ تداوم قعرنشینی تیم عنایتی

در هفته نوزدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان با سپاهان و پرسپولیس هم امتیاز شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۴ هزار تماشاگر به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

تیم استقلال با سومین برد متوالی فصل به امتیاز ۳۶ رسید و با سپاهان صدرنشین و پرسپولیس رده دومی هم امتیاز شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

این نخستین باخت نفت مسجدسلیمان با مربیگری رضا عنایتی بود و این تیم همچنان با یازده امتیاز در رده شانزدهم و قعر جدول است.

فیلم/ خلاصه دیدار استقلال ۳ - ۱ نفت مسجد سلیمان

داور: حمید حاج ملک

کمک داوران: آرمان اسعدی، عباس پورحیدری

کارت زرد:امیرحسین کریمی( نفت)

گل: آرش رضاوند( دقیقه ۵)، مهدی قائدی( دقیقه ۵۵ و ۱+۹۰) برای استقلال و میلاد شیخ سلیمانی ۲+۹۰

ترکیب تیم استقلال: علیرضا رضایی( سینا سعیدی فر) ، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا( از دقیقه ۷۲ صالح حردانی)، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری( از دقیقه ۷۲ امید حامدی فر)، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری( از دقیقه ۷۲ سجاد شهباززاده)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو( محروم بود.)

ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله( از دقیقه ۸۰ میلاد شیخ سلیمانی)، عقیل شویعی کعبی( از دقیقه ۴۶ جهانبخش ذبیحی) ، سینا عبدالهی، حسین مجلی شنانی( از دقیقه ۶۶ سید پیمان میری)، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی( از دقیقه ۷۲ محمود صالحی)، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی( از دقیقه ۶۶ محمد خرم الحسینی)

سرمربی:رضا عنایتی

دقیقه ۵:

کوین یامگا با ارسالی زمینی و دقیق توپ را در محوطه جریمه به آرشا رضاوند رسید و او هم با یک شوت دقیق گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

دقیقه ۷:

کرنر اول مسابقه را نفت مسجدسلیمان را رضا دهقانی روی دروازه استقلال ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند و در نهایت توپ دوباره پشت محوطه جریمه به دهقانی رسید و شوت بی دقت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید:

رکورد منحصر به فرد استقلالِ ساپینتو

دقیقه ۹:

ضربه مشکوک داسیلوا به بازیکن نفت مسجدسلیمان باعث سرنگونی او در محوطه جریمه شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۴:

شوت از راه دور سعید مهری را دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان راهی کرنر شد این ضربه را قائدی روی دروازه فرستاد که حاصلی برای ابی پوشان نداشت.

دقیقه ۱۶:

داور به سود استقلال اعلام کرنر کرد که بازیکنان نفت به این کرنر معترض شدند و تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می‌داد که داور در این صحنه اشتباه کرده است.

دقیقه ۱۹:

ضربه کرنر نفت را مدافعان استقلال دفع کردند و در نهایت توپ برگشتی با شوت بازیکن نفت با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰:

ارسلان مطهری در یک ضد حمله با دروازه‌بان نفت در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با دریبلی دو طرفه او را هم پشت سرگذاشت ولی در نهایت گودرزی مدافع نفت توپ را با یک تکل صحیح به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۵:

سعید مهری کرنر استقلال را روی دروازه نفت ارسال کرد و توپ در محوطه جریمه به عارف غلامی رسید و ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳:

یک فرصت گلزنی برای استقلال ایجاد شد و شوت یامگا بعد از برخورد به مدافعان به کرنر رفت و مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه ۳۹:

شوت کعبی از راه دور از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱:

مصدومیت رضایی دروازه‌بان استقلال باعث توقف چند لحظه‌ای بازی شد. پیش از این حسین حسینی دروازه‌بان اصلی استقلال در سه بازی به دلیل مصدومیت غایب است.

دقیقه ۴۴:

ضربه سر محمد محبی را کرمانشاهی دروازه بان نفت با یک واکنش عالی از زیر طاق بیرون کشید.

دقیقه ۱+۴۵:

مهدی قائدی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد ولی این موقعیت گلزنی برای استقلال از دست رفت. البته بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال اعتقاد به خطا روی مهاجم خود داشتند.

دقیقه ۳+۴۵

نفت روی یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد اما شوت بازیکن نفت را رضایی با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد ولی بعد از این واکنش دوباره دچار مصدومیت شد تا سینا سعیدی فر دروازه‌بان سوم استقلال خود را برای حضور در میدان گرم کند.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۸:

شوت مهدی قائدی را فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نفت با یک واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه ۵۰:

ضربه کاشته نفت را سعیدی فر دروازه‌بان استقلال با مشت دور کرد.

دقیقه ۵۱:

ضربه کرنر نفت حاصلی برای این تیم نداشت و توپ با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴:

خروج اشتباه دروازه‌بان استقلال یک موقعیت گلزنی برای نفت فراهم کرد که پیمان رنجبری قدر این فرصت را ندانست و توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۵۵:

مهدی قائدی با فرار از کمند آفسایدگیری در محوطه جریمه صاحب توپ شد که با یک بغل پای فنی و دقیق گل دوم استقلال را به ثمر رساند. آرش رضاوند پاس این گل را به زیبایی داد.

دقیقه ۵۹:

شوت محکم ارسلان مطهری را کرمانشاهی دروازه‌بان نفت به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۷۰:

ضربه کرنر نفت مسجدسلیمان حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه ۷۹:

شوت گودرزی به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد .

دقیقه ۱+۹۰
مهدی قائدی با شوتی دیدنی از درون محوطه جریمه دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد و فرهاد کرمانشاهی سنگربان نفت فقط نظاره گر گل شدن توپ بود.

دقیقه ۲+۹۰

میلاد شیخ سلیمانی با اشتباه دروازه بان استقلال در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت گل اول نفت را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰+۴:

مهدی قائدی با خطای دروازه بان نفت در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کند.مهدی قائدی این پنالتی را از دست داد تا نتواند هت تریک کند. فرهاد کرمانشاهی دروازه بان نفت به خوبی ضربه قائدی را مهار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس