کد خبر 1462570
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
گل‌محمدی: عصبی بودم و نباید آن حرف‌ها را می‌زدم/ با سند ثابت می‌کنم در هر 9 بازی اخیر اشتباهات داوری به ضرر ما بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سلام و درود به ارواح شهدا می فرستم که از ناموس و وطن ما دفاع کردند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان در خصوص این بازی اظهار داشت: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی به من می‌دهد. مردم با صفا و خونگرم آبادانی باعث حس خوبی برای همه ما می شود. مردم آبادان لایق بهترین ها هستند و برای همه مردم ایران که نماد استقامت هستند عزیزند. سلام و درود به ارواح شهدا می فرستم که از ناموس و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از آبادان بود و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران دست اجانب بیفتد.

*بعد از تعویض مربی نفت آبادان متفاوت شده است

وی ادامه داد: درباره بازی فردا باید بگویم بازی زیادی از نفت آبادان دیدم. بعد از تعویض مربی این تیم متفاوت شده است. فوتبال خوب ارائه می‌کنند و در دفاع و حمله کامل هستند.

*نفت تیم قابل احترامی است اما گرفتن ۳ امتیاز اهمیت زیادی برای ما دارد

وی افزود: نفت با شرایطی که دارد می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد. آن‌ها تیم قابل احترامی هستند و با صحبت‌هایی که کردم باید در بازی فردا تمرکز خوبی داشته باشیم. ما باید برای امتیاز کامل تلاش زیادی انجام دهیم. با وضعیتی که در جدول وجود دارد هم نفت و هم ما دنبال پیروزی هستیم که این تقابل با انگیزه‌های متفاوت می‌تواند جذاب باشد. امیدوارم خوب بازی کنیم هر چند که در این ۲ هفته مشکلات داوری وجود داشت که برد نیاوردیم. گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد هر چند که برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی پرسپولیس در گلزار شهدای آبادان +عکس

*در این ۲ هفته از داوری‌ها ضربه خوردیم

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط باشگاه‌های ایرانی و اینکه او هفته پیش گفته بود با تیم امید پرسپولیس وارد مسابقات می‌شود، اظهار داشت: همه باشگاه‌های ایران از لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارند و وقتی که حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، این امکانات کم است. در این ۲ هفته از داوری‌ها ضربه خوردیم. بعد از جام‌جهانی ۹ بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می کنم که در آن ۹ بازی اشتباهات داوری وجود داشت. در اینباره فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه و مدیرعامل نامه می‌نویسند. با وجود مشکلاتی که داشتیم اما من همیشه می‌خواستم داور در آرامش باشد و شلوغ نکردم اما به بازیکنانم و مسئولان باشگاه هشدار می‌دادم.

*عصبانی بودم که گفتم با امیدها بازی می‌کنیم

وی در خصوص ادعای او مبنی بر بازی با تیم امید در لیگ برتر خاطر نشان کرد: بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و گفتم که با امیدها بازی می‌کنیم اما بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوب داشته باشند. بعد از گذشت یکی دو روز به حرف‌هایی که زدم فکر کردم و دیدم که این‌ها یک بحث فوتبالی است و متاسفانه ما از داخل نهادهای فوتبالی به مشکل خوردیم. هر چند که از صحبت‌های من برداشت خوبی نشد و برداشت‌های غیرفوتبالی کردند اما ارکان فدراسیون فوتبال باید جوابگوی اتفاقات افتاده باشند.

*با حرف هایم دنبال گرفتن امتیازی نیستم

گل‌محمدی ادامه داد: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و این تیم ۴۰-۴۵ میلیون هوادار دارد و نباید اتفاقاتی رخ بدهد که احساسات آن‌ها جریحه‌دار شود و از فوتبال زده شوند. چرا که ما حق چنین کاری نداریم. از مسئولان امر می‌خواهم که تمرکز بیشتری روی این مسئله داشته باشند و اجازه ندهند که حق تیمی ضایع شود. من با این صحبت‌ها به دنبال گرفتن امتیازی نیستم و به دنبال این هستم که عدالت اجرا شود. هیچ مربی دوست ندارد که داور به نفع او بگیرد بلکه همه به دنبال اجرای عدالت هستیم.

*در فوتبال ایران استعدادهای زیادی داریم

سرمربی پرسپولیس افزود: در فوتبال ایران استعدادهای زیادی داریم که باید برای رده‌های پایه برنامه ریزی خوبی انجام دهیم تا بازیکنان پیشرفت کنیم. پیشرفت بازیکنان خواسته همه ماست و امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

*فقط بیرانوند محروم است

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که برای بازی فردا کدام بازیکن را به همراه ندارد، گفت: فقط علیرضا بیرانوند محروم است و بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    23 11
    خیلی عوضی هستی
    • امير IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      ما آدم ميخواهيم كه اشتباه كرد بگه اشتباه كردم دمت گرم آقا يحيي من واقعا ازت بزار شدم ولي انقد مرد هستي اشتباه كردي و معذرت خواستي با اينكه پرسپوليسي نيستم ولي بهت افتخار ميكنم
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    8 26
    درود بر سردار سرخپوشان یحیی گل محمدی تیم ملی انتظارت رو میکشه
    • برات خان IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      سرداران توپ لاستیکی لگد نمی زنند جان بر کف می نهند در راه شهدا و برای کسب مشتی دلار و تماشای لبخند دشمنان دین و وطن خود نمی بازند بلک در راه خفظ دین و وطن جان می بازند. سرداران واقعی گل به خودی نمی زنند.
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      تیم ملی که از نظر ایشان بی غیرته!
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    تو عصبی نیستی مزدوری
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    تو عصبی نیستی مزدوری
  • Kh IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    به شکر خوردن افتاده روانی
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    یایا میخواد اغتشاش ونه
  • انقلابی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    از این عوضیهای نان به نرخ روز خور زیاد داریم
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    مرد ناحسابی، پر سرصدا و غیرقابل اعتماد
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    دمدمی مزاج
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    از اینجور افاضات زیاد فرموده ای
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    تو همونی نیستی که وزیر ورزش وقت رو تهدید می کردی تا بتونی امتیاز بگیری؟!!!
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    فقط تکرار نشود
  • پرسپولیس ایران IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    یحیی دچار بزرگ بینی شده ومتاسفانه این بزرگ بینی باعث شده خودش را از ارکان کشور ببینه ووارد حاشیه شده خیال می کنه اگه وارد سیاست شده ما طرفداری پرسپولیس ازش حمایت می کنیم وهر شکستی را سریع به دیگران وصل می کنه تا از پرسپولیس اخراج نشه تیم آرامش پیدا نمی کنه
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    همه را به آرامش دعوت میکنم همه یک خشم درونی بی پاسخ دارند
  • رحیم آب منگل IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    چه زود به غلط کردن افتاد ،یحیی پلاستیکی لقب مناسبی است
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    با سلام طی این چند دوره لیگ برتر با همین حنله و شانتاژها تونستی حق خیلی تیم ها ضایع کنی و قهرمان بشی اندوره ها که سیستمی داورها کلا درخدمت قهرمانی شما بودند خیلی ارام بودی وهمه فکرمیکردند چقد جنتلمن هستن ایشان تا دوره قبل که دیگه یه مقدار شوری اَش زیادی شده بود وصدای کل فوتبال درامده بود ویه مقدار حمایتها کم شد ودیدیم ان شمای واقعی حتما دربی یادته بعد گل مساوی بحق که خوردی چجور همه ارزشهای ورزشی لگد کردی،شما فکر می کنید مردم هم نمک گیر شما هستند ورفتار شما تحلیل نمی کنند،اگر این ورزش قرار است سازنده وپاک باشد یا امثال شما باید بروید ویا اصلاح شوید،با اصلاح شما هوادار هم فقط قهرمانی پاک بهش میچسبه نه قهرمانی که در تنهایی خودش براش عذاب باشد.حالا هم جوری حرف نزنید که انگار بار اولتونه درمقابل بیطرفی داور حمله میکنید وجوسازی.
  • فریاد IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    عوضی مال یه وعدشه.گل محمدی فقط دنبال حاشیه است.اگه راست میگه هنر داره 5گل بزنه.ببینم میتونه.هنرش داره؟پرسپولیس به قهقراه میبره.حیف پرسپولیس.قد و قواره گل محمدی واقعا در حد پرسپولیس نیست.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    نادان را نمی بینی مگر در افراط و تفریط
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 0
    بوی ریا میدی
  • امیر IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    یحیی گل محمدی جزو با شرفترین بااخلاق ترین و رک وراست ترینهای نتنها فوتبال بلکه کل ورزش ایران هست چه در زمان بازیکن بودنش و چه در این چند سال اخیر که در نقش مربی ظاهر شده منش و آرامش این مرد فوق العاده است و فراتراز رنگ ها هیچوقت نشده که برای تیم رقیب کری بخواند و مغرورانه حرف بزند
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    تبریک به تاج! داوران با گرفتن ۵ امتیاز از پرسپولیس، استقلال و سپاهان را احیا کردندو امسال نوبت قهرمانی سپاهان است.
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    حتما در حین همراهی با اغتشاشات صهیونیستی و آمریکایی و اروپایی و سعودی هم و در حین توهین بیشرمانه به دکتر عباسی هم همینطور بودی.. نفهمیدی هیچ وقت نمی فهمی پرسپولیس بدون تو و دایی و امثال شما دو تا محبوب است.
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    قربون خاک شهیدان بشم که همه فقط موقع تننزل اسم اونا رو بهونه میکنند
  • علوی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    عجب نون به نرخ روز خور هایی هستند این جماعت! ایام فتنه حمایت از تجزیه طلبان کرد حالا شهید شناس و یک وجب خاک وطن ! و رها ساخته پدر کماکان! مخاطب گرامی ! صفت سردار رو درباره ش کمی فکر کن!
  • 4444 IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    بازم هوچی‌گری. چقدر کثیفید شما
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    گل محمدی و پیروانی بلید محروم بشن
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    شما فقط فوتبال بلدید البته در حساسترین زمان همونم تر میزنید بهش
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    آقای گل محمدی استقلال با 8امتیاز کمتر به پرسپولیس رسید و سپاهان با 5امتیاز کمتر ، از پرسپولیس عبور کرده و بدون احتساب بازی پرسپولیس و صنعت نفت 3امتیاز هم از پرسپولیس پیش افتاده است حالا هواداران چگونه با این وضعیت کنار بیایند لطفا تکلیف خودتان را روشن کنید یا دست از حاشیه سازی بردارید و در کمال آرامش پرسپولیس را با همه شایستگی هایش قهرمان کنید یا اگر نمی توانید کناره گیریتان را به روزهای آخربازی ها نیندازید و فرصت کار را از سرمربی جایگزین نگیرد
  • محمد IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    میدونستم یه شکری؟؟؟ خوردی الان زدی زیرش همیشه همین طور بودی میگی داوری به ضرر لنگیا بود چرا از بازی با تراکتور نمیگی
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    اقای گل محمدی هر کسی به شهدای عزیز بی احترامی کند ، ذره ای از مردانگی و شرف و غیرت و فداکاری شهدا کم نمی شود اجر و پاداش انها با خداوند است و تمام ، فقط این وسط دوست و دشمن مشخص می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس