تاوارس: چهارمین بار است که از داوری ضربه می‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: دیروز گفته بودند باید پنالتی را جبران کنیم و فکر می‌کنم قولی که داده بودند انجام شد.

به گزارش مشرق، تاوارس پس از شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: دیروز در نشست خبری در مورد این مساله صحبت کردیم که گفته بودند باید پنالتی را جبران کنیم؛ فکر می‌کنم قولی که داده بودند انجام شد و جبران شد! من در مورد اشتباهات داوری زیادی صحبت نمی‌کنم ولی این چهارمین مرتبه است که علیه ما تصمیم های داور به ناحق گرفته می شود. جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم.

وی افزود: جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم. به خاطر اینکه در طول هفته ما متفاوت تمرین کرده بودیم. یک ساعت قبل از بازی یکی از بازیکنان‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و محمد قنبری هم به دلیل مصدومیت در نیمه اول از دست دادیم. به دلیل همچنین مشکلات و سختی‌هایی که در طول بازی برای ما پیش می‌آید ناچاریم جای برخی از بازیکنان را عوض کنیم. به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با وجود تمام سختی‌هایی که داشتیم بسیار خوب بازی کردند. به عنوان تیم ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم.

تاوارس گفت: فوتبالی که آنها بازی می‌کردند فقط این بود که از خط دفاع توپ را می‌گرفتند و برای مهاجم دومتری‌شان توپ را ارسال می‌کردند که آن هم توپ را برای نفر بعدی می‌ساباند، این فوتبال نیست. ممکن است قهرمان شوند اما امروزه فوتبال مدرن این نیست. با وجود همه بسختی‌هایی که بازیکنان ما داشتند به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

تاوارس در مورد اینکه صنعت نفت در ترکیب تیمش نیاز به دگرگونی ندارد، عنوان کرد:‌ خیلی با این نظر موافق نیستم قرار نیست فقط بازیکن جوان بازی بدهیم تا بگوییم بازیکن جوان بازی داده‌ایم. بازیکن جوان باید توانایی‌هایش را نشان بدهد. تنها جوانی که تاکنون توانسته‌ایم از آن استفاده کنیم احمد شریعت بوده است. تیم ما با وجود داشتن بازیکنانی مثل واسعی، شریعت و دلیری در مسابقات لیگ امیدها در روز پنجم مسابقات خودشان را به پایان رساندند

وی در مورد اینکه بازیکنان باتجربه روند تیمی را کند کرده‌اند، گفت: با شما موافقم. امروز ترکیب تغییر داشت، دیر یا زود عوض می‌شد. سه بازیکن ما امروز مصدوم بودند. ممی‌زاده هم خوب بازی کرد اما با توجه به اینکه در خط حمله نیاز به گلزن داشتیم تغییراتی دادم. بیت‌سعید فقط دو روز با ما تمرین کرد آن هم به دلیل مصدومیت بود که از او راضی بودم. زیکانی به خاطر جراحی که انجام داده بود ۵-۶ ماه دور از مسابقات بود. زمانی که بازیکن بعد از توانبخشی به تمرینات برمی‌گردد باید به مرور زمان به ترکیب برگردد. ما در پست ریکانی بازیکنی نداریم و باید بازی می‌کرد.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه به بازی زیبا امتیاز و نتیجه نمی‌دهند و اینکه در ابتدایی حرف‌هایش گفته چهار هفته داوری به ضرر نفت بوده و آیا دست‌هایی پیش پرده هست تا نفت نتیجه نگیرد، عنوان کرد: در جواب سؤال اول باید بگویم بله، و در جواب سؤال دوم باید بگویم، نه.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاوه IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    سلام خارجی ها هم از روی دست مربیان وطنی کپی کردند! اینها هم بهانه جو شدند !
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    وقتی که فلافل فروش از برزیل رو بجای مربی قالب می‌کنند.
  • کشورایران صومعه سرا IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    آقاتاوارس جان آمو زن اینجاایران هست سعی کن عادت کنی.انشاءالله تیمت برای همه بازیهامثل بازی پرسپولیس تمرین کنی نتجیه بازی هفته بعدمعلوم میشی کی هستی بازی باتیم های مثدل گل گهرسپاهان استقلال تراگتورهم همینطوری بازی کنی.
  • ناشناس IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    به‌عنوان‌یک‌استقلالی‌تیم‌ابادانی‌هیچ‌کاری‌نکرد‌نه‌‌خلق‌موقعیت‌کرد‌ونه‌کار‌دیگر‌بیجهت‌نیست‌دراین‌قسمت‌جدول‌است
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 0
    جناب تاوارس : شما بهتر است تمرکزت را روی تیم خودت بگذاری اینکه فلان تیم فوتبال بازی میکند یا نمیکند در حیطه وظائف شما نیست . بعضی تیمها فقط به دنبال به دست اوردن پیروزی هستند و برایشان هم اصلا مهم نیست که چه چیزی را در زمین فوتبال ارائه کنند.
  • ناشناس IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    خب همین فوتبال خودش یه تاکتیکه خودت باید از تاکتیکت ایراد بگیری نه از تاکتیک های دیگه تیم ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس