کد خبر 1462942
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
سروش: وظیفه فدراسیون است که VAR بیاورد

سروش رفیعی هافبک سرخپوشان می‌گوید ورود بیشتر تماشاگران به ورزشگاه کیفیت بازی‌ها را افزایش خواهد داد.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس در پایان بازی و در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: من نمی‌دانم، شما می‌دانید دلیلش چیست که استادیوم‌های ما درصد کمی تماشاگر دارد؟ من نمی‌دانم. مردم باید بیایند لذت ببرند، هم انرژی خوبی می‌گیرند هم فوتبال باکیفیت می‌شود.

وی افزود: اصلا فوتبال بدون هوادار که لذتی ندارد. دیگر فکر می‌کنم نزدیک ۶۰۰-۷۰۰ بازی بدون تماشاگر شده است. بدون آن‌ها کیفیت لیگ وبازی‌ها پایین می‌آید. اگر هوادار باشد، هم آن‌ها لذت می‌برند و هم کیفیت بهتر می‌شود.

هافبک پرسپولیس در مورد حواشی هفته گذشته داوری و اینکه آیا پرسپولیس از این ماجراها عبور کرده؟ مدعی شد: اگر گذر نکرده بودیم، نمی‌توانستیم بازی را ببریم. من دیدم هفته گذشته مرتضی گفته بود نفری ۵۰ میلیون بدهیم، به او گفتم برای چی؟ فدراسیون یک پولی از ما می‌گیرد که هیچ جای دنیا وجود ندارد. یعنی تنها فدراسیون در دنیا هستیم که درصدی از قرارداد بازیکنان را به عنوان حق فدراسیون می‌گیریم و در عوض هیچ خدماتی هم عرضه نمی‌کنند. حداقل VAR بیاورید، کیفیت زمین‌ها را یک ذره خوب کنید، حداقل یک کاری برای مردم کنید، وضعیت استادیوم‌ها را بهتر کنید. شما با این پولی که از ما می‌گیرید چه می‌کنید؟ مالیات را هم که می‌دهیم.

رفیعی راجع به سرنوشت نیمکت تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم این سوال را باید از آقای تاج و مسئولان فدراسیون بپرسید. امیدوارم هرچه زودتر سرمربی تیم ملی هم مشخص شود و کارش را شروع کند تا شرایطش بهتر باشد.

او در پاسخ به این سوال که از نظرش مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ گفت: من صلاحیت این را ندارم که در این مورد نظر بدهم و ان‌شاالله هرکسی می‌آید موفق باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرزام IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    داوری بازیها با حمایت تاج و قهرمانی به نفع سپاهان است. امسال جام قهرمانی را هر طور شده به سپاهان میدهند. تاج وجه خودش را در مصاحبه تلویزیون نشان داد که ادبیات گفتاری در حد کوچه بازار است نه درحد یک مدیر .فاتحه فوتبال با این آدم کم شخصیت خوانده شده است
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    کلا صلاحیت نظر دادن نداری ببند
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    شما چه پولی می دی؟ بی کی میدی؟ فقط که داری می گیری اونم بابت نیمکت نشینی
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    با اون پول براتون دعا میکنیم.دوما چطور صلاحیت ندارید.نظر بدهید شما که از پلتون.نپتون.کهکشان راه شیری.ته اقیانوس.نهنگ عنبر.فضا پیمای آتلانتیس.آپلو.نظر میدهید.فقط برا مربی نظر نداری.
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    قماربازی بازصدرحمت به آقای دادکان چندتاساختمان برای فدراسبون واستقلال وپرسپولبس خریدوالله معلوم نبودآویزان کی بودنداین ساختمان هافعلآسندش گروی شستا است اینهاهمش دسته گل آقای تاج است تو۸سال دوبارجام جهانی رفته این همه پول فیفاکجاهزینه شده.تازه برای بخوربخوردنبال پول فیفا هستندازاین فدراسیون وآدمهاش شمعی برای ایران روشن نمیشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس